خبرهای داغ:
امام جمعه خوی گفت: در حلقه‌های صالحین برای تربیت و تحویل انسان‌های متدین به جامعه تلاش شود.
کد خبر: ۹۱۴۳۶۵۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری بعد از ظهر امروز در جمع مربیان  حلقه های صالحین، اظهار کرد: این حلقه‌ها بستر مناسبی برای رشد اخلاقی و تربیتی افراد است؛ مربیان و سرگروه‌ها باید مباحث معرفتی و تربیتی را در حلقه‌ها بیشتر  مورد توجه قرار دهند چرا که این روش بهترین راه آموزش به سبک قرآنی است.

این مسوول گفت: باید شبکه مدیریتی صالحین به دنبال تاثیرگذاری بر نفوس باشد، تا بتواند نتیجه خوبی را به دست آورد و از این رهگذر نسل جدید از تربیت انسانی برخوردار شود.

وی گفت: سرگروه‌های صالحین باید مطابق با علم و نیاز روز گام بردارند، تا به این ترتیب نتیجه موردانتظار را کسب کنیم، همچنین فعالان این عرصه باید علم خود را ازهرلحاظ ارتقا دهند و بعد از مطالعه در حلقه‌ها شرکت کنند، تا این سری فعالیت‌ها به معنای واقعی کلمه اثربخش باشد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه شهدای استان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: غفلت از مسائل تربیتی ضربات جبران‌ناپذیری را به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد می‌کند پس باید برای اقدامات پیشگیرانه در این زمینه گام‌های بلندی برداشت.

حجت الاسلام زارع افزود: باید مسئولین امر و افرادی که در راه‌اندازی و مدیریت حلقه‌های صالحین نقش دارند، نیازهای معرفتی، بصیرتی و عقیدتی نسل جوان را مورد توجه قرار داده و به شبهه‌های آنها پاسخ مقتضی را بدهند.

انتهای پیام

ارسال نظرات