نماینده ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تأکید کرد:

روز قدس روز نمایش قدرت انقلاب اسلامی در برابر متجاوزان است/ روز ابلاغ هشدار امت اسلامی به دشمنان اسلام است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: به فرموده امام بزرگوار روز قدس روز اسلام است و ما موظفیم برای دفاع از اسلام به صحنه بیاییم
کد خبر: ۹۱۴۳۶۴۵
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

حجت‌الاسلام محمدولی رضوی راد نماینده ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس گفت: در واقع این طراحی امام(ره) برنامه ریزی راهبردی و دقیقی بود که دشمنان اسلام را نشانه گرفت و این روز به عنوان میراث راهبردی و یادگار ارزشمند و تاریخی حضرت امام (ره) تبدیل شده است.

وی با تأکید بر اینکه امام از همان ابتدای حرکتشان نابودی اسرائیل را مد نظر داشتند افزود: اسرائیل دشمن درجه یک اسلام و مسلمانان است و ما بر اساس آموزه های دینی وظیفه داریم در قبال ظالمان بایستیم و امام این تکلیف را برای مسلمانان از همان ابتدا اعلام کردند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه امروز تمام جهان اسلام و ملت ها به دفاع از قدس شریف می آیند گفت: اسرائیلی که با شعار از نیل تا فرات آمده بود امروز به برکت جریان انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در کنار مرزهای خودش هم امنیت ندارد که حتی امروز غزه هم اسرائیل را تهدید می کند.

حجت الاسلام رضوی راد آمادگی حزب الله لبنان در برابر اسرائیل متجاوز را از دیگر برکات حرکت امام خمینی(ره) دانست و افزود: حزب الله لبنان اعلام کرده که اگر کوچکترین تجاوزی ببیند با قاطعیت پاسخ خواهد داد و این موضوع در سوریه و عراق هم اینگونه است.

وی با تأکید بر اینکه تفکر بسیج و انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده بیان داشت: اینها ثمره روز قدسی است که امام خمینی(ره) اعلام کرد و هرچه به جلوتر پیش می رویم امنیت این رژیم کودک کش و غاصب ضعیف تر و جبهه مقاومت روز به روز تقویت می شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه امروز مقاومت در جای‌جای سرزمین‌های اشغالی ریشه دوانیده و موجب هراس رژیم صهیونیستی شده افزود: امروز شاهد این هستیم که حماس به نیرویی تبدیل شده که اسرائیل را تهدید می کند و دیگر شهرک نشینان صهیونیستی امنیتی را در آنجا احساس نمی کنند که اینها همه ثمره فریاد زدن های روز قدس است.

وی با تأکید بر اینکه راهپیمایی ها کشور و ملت را بیدار می کند عنوان کرد: روز قدس روز ابلاغ هشدار امت اسلامی به دشمنان اسلام است و امسال هم  امت اسلامی در روز قدس نشان خواهد داد که آرمان فلسطین و قدس شریف همچنان زنده و جاری است.

حجت الاسلام رضوی راد با اشاره به اینکه در روز قدس باید همه کسانی که از قرآن و اهل بیت(ع) دفاع می کنند برای دفاع از قدس شریف به خیابان ها بیایند تصریح کرد: کسانی که مدافعان راه کربلا و عاشورا هستند در راهپیمایی بزرگ روز قدس شرکت کنند و بر علیه جبهه استکبار، رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای خیبث و حامیان آنها شعار دهند و از این اهداف اسلام و انقلاب دفاع کنند.

وی روز قدس را برگرفته از اهداف قرآنی اسلام و قرآن دانست و خاطر نشان کرد: به فرموده امام بزرگوار روز قدس روز اسلام است و ما موظفیم برای دفاع از اسلام به صحنه بیاییم و بدانیم فریادهای ما علیه ظلم و استکبار قطعا نتیجه بخش خواهد بود و باعث عزت ما می شود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات