معاون استاندار و فرماندار شاهرود در پیامی با دعوت مردم به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد: روز قدس عطر ایستادگی، برادری و بیداری آزادگان دنیا را در مقابله با صهیونیسم جهانی افشانده و از این یکپارچگی، بیداری و مبارزه طلبی با زورگویان جهانی را به ارمغان آورده است.
کد خبر: ۹۱۴۳۶۲۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
ارمغان روز قدس، یکپارچگی، بیداری و مبارزه طلبی با زورگویان جهانی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدکرم محمدی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در پیامی مردم را برای حضور در راهپیمایی روز جهانی دعوت کرد.
متن پیام به شرح ذیل است:
«برخیزید و از اسلام و مرکز وحی دفاع کنید و از این هیاهو‌ها نهراسید که امروز اسلام به شما محتاج است و شما در مقابل خداوند متعال مسئول هستید. به خداوند متعال اتکال کنید و با وحدت کلمه به پیش روید.» امام خمینی (ره)
بنیاد جغرافیای ایرانی از دیرباز تاکنون بر توحید و ستم ستیزی استوار بوده است به گونه‌ای که این هویت پاک پس از دریافت انوار معرفت اسلامی و تلاقی با انقلاب مشعشع امام خمینی (ره) در جهان آوازه‌ای والامرتبه یافت و بر این اساس معماری روز قدس به عنوان آوردگاه مبارزه با تجاوزپیشه گان و ستم گستران موجب ایجاد تحول در تاریخ بشری به میدان داری مردم سلحشور ایران اسلامی گردید و بی شک امروز با گذشت چهار دهه از عمر این اجتماع عظیم و استقبال شگفت انگیز ملل و جوامع دیگر آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در مشارق و مغارب زمین عطر ایستادگی، برادری و بیداری آزادگان دنیا را در مقابله با صهیونیسم جهانی افشانده و از این یکپارچگی، بیداری و مبارزه طلبی با زورگویان جهانی را به ارمغان آورده است.
اینجانب با درود بر ارواح طبیه شهدای اسلام و امام راحل عظیم الشان، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های خمینی کبیر و تأکید بر پیروی و تبعیت از مقام معظم رهبری، از عموم مردم نجیب شهرستان شاهرود دعوت می‌نمایم تا با حضور گسترده در سنگر راهپیمایی روز قدس گام دیگری در نابودی رژیم اشغالگر قدس و حامیان پلیدش بردارند و اقدامات و توطئه‌های آنان را نقش بر آب کنند. باشد که این خیزش راه ظهور عدالت جهانی را هموارتر گرداند، ان شاء الله
ارسال نظرات
پر بیننده ها