خبرهای داغ:

آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل جاده ای استان برای جابه‌جایی کالاهای اساسی کشور

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آمادگی ناوگان استان برای جابه‌جایی کالاهای اساسی در کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۳۶۰۵
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، ارسلان شکری ظهر امروز در نشست شرکت‌های حمل و نقل داخلی کالا با محوریت حمل کالاهای اساسی از بنادر جنوبی با قدردانی از معاونت حمل و نقل در بحث تلاش برای پیگیری حمل کالاهای اساسی از بنادر جنوب، اظهار کرد: بحث حمل و نقل کالاهای اساسی یک بحث مهم و به روز کشورمان است و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تمام تلاش خود را همچون گذشته انجام خواهد داد تا در این مبحث نیز به نیکی و سربلندی در خاطره‌ها یاد شود.

وی افزود: از هر شرکت حمل و نقل حداقل یک خودرو برای اعزام به بنادر جنوبی برای حمل کالاهای اساسی درخواست شده و حتما از شرکت‌هایی که فعالیت اساسی در این خصوص دارند، مشوق‌های حمایتی و خدماتی بر اساس نظر حاکمیت اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: شرکت‌ها و کانون‌های حمل و نقل جاده‌ای استان با هدف تامین کالاهای اساسی، برای راه اندازی ۱۰۰ دستگاه کامیون برنامه ریزی کرده‌اند، که با توجه به همکاری شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای استان و حس مسئولیت پذیری آن‌ها، پیش بینی می‌شود بیشتر از این تعداد عملیاتی شود.

شکری با اشاره به شرایط حساس کشور، افزود: برای فعالیت در این زمینه، به سهم خود برنامه‌ریزی کرده و اقدامات لازم را در آذربایجان غربی انجام خواهیم داد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز در این نشست ضمن اشاره بر لزوم نقش آفرینی بیشتر و بهتر شرکت‌های حمل و نقل در اعزام کامیون به بنادر جنوبی و انتقال کالاهای اساسی به استان، گفت: انتظار می‌رود از هر شرکت حداقل یک خودرو در طی روز جاری و ایام پیش رو اعزام شود.

فروغ فاریابی افزود: گام برداشتن در این زمینه، یک حرکت ملی است و اکنون همه ما به خصوص شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و با همت و تلاش تمامی فعالان این عرصه، در زمینه فوق هم موفق خواهیم شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات