خبرهای داغ:
امام جمعه چالدران گفت: زنده نگه داشتن یاد و راه شهدای گلگون‌کفن نظام اسلامی باعث می‌شود که کشورمان مقابل آسیب‌های مختلف مصون بماند.
کد خبر: ۹۱۴۳۵۹۶
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از چالدران، حجت‌الاسلام ناصر آقایی صبح امروز در یادواره شهدای این شهرستان، اظهار کرد: رفاه‌‌طلبی و عافیت‌طلبی برخی از مسوولان باعث می‌شود، که یاد و راه شهدای گلگون‌کفن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به اینکه یادواره شهدا با سایر مراسم‌ها و برنامه‌هایی که به صورت مرتب برگزار می‌شود، تفاوت ماهوی دارد، اضافه کرد: محافلی که یاد شهدا و خاطرات آنها را برای ما زنده می‌کند، در تداوم یافتن آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تاثیر زیادی دارد.

آقایی به حضور پدر، مادر و فرزندان شهدا در این فضای معنوی اشاره کرد و ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا باعث می‌شود که در عملکرد و کارنامه فعالیت خود بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی بازبینی کنیم و درصدد اصلاح اشتباهات خود برآییم.

امام جمعه چالدران ادامه داد: شهدا و خانواده آنها به معنای واقعی کلمه سرمایه‌های معنوی برای نظام اسلامی هستند، بنابراین از همه فرصت‌های موجود باید برای دیدار با آنها گام برداشت و به این وسیله از آنها دلجویی کرد.

وی با بیان اینکه عزت و امنیت کنونی ایران اسلامی در سایه جانفشانی‌ شهدای بزرگ جنگ تحمیلی تامین شده است، ادامه داد: بنابراین باید برای نکوداشت یاد و راه‌شان همچنین الگوبرداری از آنها گام‌های بلندی برداشته شود.

امام جمعه چالدران با اظهار اینکه شهدای ما با دست خالی و بدون کمترین امکانات تسلیحاتی در مقابل رژیم متجاوز سینه سپر کردند، بیان داشت: این یادواره‌ها برای همه کسانی که به دنیا و مادیات دل بسته‌اند تذکر اساسی است، تا از این رهگذر به راه اصلی برگردند و به این ترتیب برای عمل به ارزش‌ها و آرمان‌ها گام بردارند.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات