اعلام محدودیت های ترافیکی روز قدس در اراک

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی محدودیت های ترافیکی روز قدس در شهرستان اراک را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۱۴۳۵۷۷
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ سید علی حسینی سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: به منظور برگزاری پر شکوه راهپیمایی روز جهانی قدس و خدمت رسانی و تسهیل دسترسی و حضور شهروندان روزه دار و انقلابی، محدودیت هایی ترافیکی در مسیر راهپیمایی تمامی شهرهای استان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محدودیت های اعمال شده در شهر اراک از ساعت ۷ بامداد روز جمعه اجرا می شود و تا پایان مراسم ادامه دارد افزود:در ساعات محدودیت ترافیکی، رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری ممنوع در مسیرهای اعلامی ممنوع است.

وی در این خصوص ادامه داد: به منظور تامین امنیت مسیر راهپیمایی از پارک خودروها پارک شده در این مناطق از ساعت ۲ بامداد روز جمعه جلوگیری به عمل می آید و در صورت وجود خودرو، وسیله نقلیه به پارکینگ انتقال می شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی ها به منظور تسهیل تردد شهروندان برای حضور در مسیر راهپیمایی افزود:: اتوبوس‌های مسافری با هماهنگی شهرداری اراک در ضلع شرقی میدان سرداران تامین شده است.

وی با تشریح محدودیت های ترافیکی در مسیر راهپیمایی بیان کرد: محدودیت های ترافیکی شهرستان اراک در روز جهانی قدس در میدان شهدا به سمت پل خیبر، خیابان شیخ فضل الله نوری و مصلای بیت‌المقدس، ابتدای ۱۲ متری خیابان شهید رجایی به سوی میدان شهدا و از ابتدای خیابان ۲۲ بهمن، میدان شورا به سمت میدان شهدا، از چهارراه دکتر حسابی به سمت خیابان امام خمینی (ره)، از میدان ولی‌عصر (عج) به سوی میدان سرداران، از میدان جهاد به سمت میدان سرداران، از تقاطع خیابان انوری به سمت میدان البرز، از خیابان فدائیان اسلام به سوی خیابان شیخ فضل الله نوری اعمال می شود.

وی در پایان ضمن دعوت مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان مرکزی برای شرکت در مراسم با شکوه راهپیمایی روز قدس خاطر نشان کرد: انتظار است که در این روز با شکوه به منظور خلق حماسه‌ای دیگر با ماموران پلیس راهور همکاری لازم صورت پذیرد و از آوردن خودروی شخصی خود به مسیرهای اعلام شده پرهیز و از وسایل نقلیه عمومی برای شرکت در مراسم استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار