خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شاهرود:

روز جهانی قدس، نماد وحدت و همبستگی جهان اسلام و آزادی خواهان عالم در برابر رژیم غاصب اسرائیل

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در پیامی ضمن دعوت مردم به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکیدکرد: یوم الله جهانی قدس، به نمادی برای وحدت و همبستگی جهان اسلام و آزادیخواهان عالم در برابر رژیم جعلی صهیونیستی و دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین تبدیل گردیده است.
کد خبر: ۹۱۴۳۵۷۶
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
روز جهانی قدس، نماد وحدت و همبستگی جهان اسلام و آزادی خواهان عالم در برابر رژیم غاصب اسرائیلبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار جواد عبیری به مناسبت یوم الله روز جهانی قدس در پیامی آحاد مردم را برای حضور در این اجتماع دشمن شکن دعوت کرد.
متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
تدبیر دور اندیشانه امام راحل عظیم الشان (ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس سبب شده است تا آرمانهای آزادی قدس شریف از چنگال رژیم جعلی، غاصب و اشغالگر صهیونیستی در تاریخ زنده بماند.
روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت اسلام، رستاخیز استکبارستیزی مسلمانان جهان و روز وحدت انسان‌های حقیقت طالب و عدالت‌خواه و روز ستیز همیشگی با ظلم و بیداد است.
روز قدس، روزی است که ملت‌های آزاده و تشنه عدالت در جای جای کره خاکی، همگام و هم نوا با هم، ندای آزادی و آزادگی سر می‌دهند و مقابله با خوی ددمنشانه و دیوصفتانه مستکبران عالم را فریاد می‌زنند.
یوم الله جهانی قدس، به نمادی برای وحدت و همبستگی جهان اسلام و آزادیخواهان عالم در برابر رژیم جعلی صهیونیستی و دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین تبدیل گردیده است.
آنچه اکنون از سوی آمریکا به عنوان معامله قرن دنبال می‌شود قطعا محکوم به شکست است و ننگ آن دامن کسانی که در آن سهیم هستند را خواهد گرفت.
امروز به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، فلسطین مسأله اول جهان اسلام است و «روز جهانی قدس» روز اعلام مخالفت امت اسلامی با ظلم و بی عدالتی صهیونیست‌ها و حامیانشان است.
اینجانب به عنوان خدمتگذار کوچک مردم بزرگوار، مومن، متدین، انقلابی و شهید پرور شهرستان شاهرود، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه ضیافت الهی، از کلیه آحاد مردم دعوت می‌کنم تا در راهپیمایی «روز جهانی قدس» با حضور باشکوه و با عظمت خود و با اعلام انزجار از جنایات وقیحانه رژیم غاصب صهیونیستی، وحدت و اتحاد امت اسلامی را در مسیر تحقق آرمان‌ آزادی قدس شریف به نمایش گذارند.
امیدوارم ان شاء الله در تحقق آرزوی دیرین امام راحل عظیم الشان (ره) با آزادی قدس عزیز، از زمینه سازان رستگاری و رهایی همه مظلومان و ستمدیدگان جهان از بند اسارت دژخیمان و اشغالگران زمان باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها