مدیرعامل موسسه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: با راه اندازی این مسیر ترافیک از میدان شریعتی حذف شده و به تراز مثبت یک برده شده است.
کد خبر: ۹۱۴۳۵۷۲
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ رضا مقیسه مدیرعامل موسسه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حاشیه بهره برداری تقاطع غیرهمسطح شریعتی اراک با اشاره به بهره برداری تقاطع غیرهمسطح شریعتی اراک گفت:لازم است ابتدا از تمامی دست اندرکاران احداث این پل تشکر و قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه پل شریعتی گره ترافیکی داخل میدان شریعتی را به طور کامل مرتفع می کند افزود: با راه اندازی این مسیر ترافیک از میدان شریعتی حذف شده و به تراز مثبت رسیده است

مدیرعامل موسسه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء مسیر اصلی این تقاطع را خیابان شریعتی به خیابان طالقانی و بالعکس دانست و گفت: دسترسی گذر عابرپیاده در تراز همسطح دیده شده و به طور کلی هدف اصلی این تقاطع روان سازی ترافیک در تقاطع میدان شریعتی است.

مدیر پروژه های عمرانی قرارگاه خاتم الانبیا در کلانشهر اراک با اشاره به طول زمان ساخت این تقاطع افزود: این پروژه به صورت EPC یعنی طراحی و ساخت به قرارگاه خاتم الانبیا واگذار شد و ساخت آن ۴سال به طول انجامید. البته علت اصلی به طول انجامیدن این پروژه معارضین زیرسطحی و تاسیساتی بود که در حین اجرای کار با آن ها برخورد کردیم.

مقیسه ۲ سال از زمان ساخت پروژه را به علت مشکلات معارضین پروژه دانست و گفت: البته این تقاطع هنوز به صورت کامل به بهره برداری نرسیده و خط دیگر پل که به سمت دانشگاه اراک می رود به علت آب موجود در داخل رودخانه هنوز باقی مانده و باعث کندی کار شده که با تمهیدات صورت گرفته، انحراف آب و لوله گذاری، ان شاء الله تا مردادماه این پل به طور کامل به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به سایر پروژه های در دست این قرارگاه در اراک افزود: مجموعا ۴ پروژه در کلانشهر اراک در دست قرارگاه قرار داشته و دارد که طراحی پروژه سه راه خمین و طراحی و ساخت پروژه های میدان امام حسن(ع)، میدان ورزش  از آن جمله است.

مدیر پروژه های عمرانی قرارگاه خاتم الانبیا در کلانشهر اراک با بیان اینکه پروژه میدان امام حسن(ع) در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده گفت: تقاطع غیر همسطح شریعتی نیز امروز زیر بار ترافیک رفت و میدان ورزش نیز به زودی تحویل شهروندان اراکی خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به مشکلات مالی با شهرداری اراک خاطر نشان کرد: این مشکلات همچنان وجود دارد که شهردار کلانشهر اراک قول هایی در خصوص رفع آن داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات