خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذر بایجان شرقی:

دانشجویان باید با بصیرت ترین افراد جامعه باشند

نماینده ولی فقیه در آذر بایجان شرقی با اشاره به نقش بسیج دانشجویی در عرصه های مختلف فرهنگی و علمی و سازندگی گفت: دانشجویان بسیجی از پیشگامان حرکت های انقلابی در سطح جامعه هستند و باید از بصیرت بالایی برخوردار باشند.
کد خبر: ۹۱۴۳۵۶۷
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در دیدار جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان استان با وی، گفت: مجموعه های بسیج دانشجویی باید در راستای آگاهی بخشی و بصیرت دهی در دانشگاه ها پیشگام باشند و در این زمینه برنامه ریزی و تلاش نمایند.

وی افزود: دانشجو اگر بصیرت لازم را نداشته باشد نه تنها خود بلکه سبب انحراف دیگران نیز می شود.

حجت الاسلام آل هاشم بیان کرد: محیط دانشگاه باید سیاسی باشد نه سیاست باز و سیاست زده و دانشگاه نباید محل تاخت و تاز گروه ها و احزاب سیاسی باشد.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: دانشجو باید نسبت به مسائل سیاسی آگاهی و بصیرت داشته باشد.

وی اضافه کرد: بصیرت شناخت لحظه هاست و افراد با بصیرت کسانی هستند که درک صحیحی از وقایع واتفاقات دارند و در بحران ها دچار اشتباه و انحراف نمی شوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از صحبت های خود به اهمیت و نقش دانشگاه فرهنگیان اشاره و اظهارداشت: از آنجایی که فارغ التحصیلان این دانشگاه نقش آموزش و تربیت فرزندان جامعه اسلامی را عهده دار می شوند بنابراین ا این دانشگاه از اهمیت و جایگاه بسیار مهمی برخوردار است.

وی در پایان دانشجویان را به ارتباط هرچه بیشتر با روحانیت و همچنین تقویت و ارتقای سطح علمی توصیه کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها