سازمان بسیج هنرمندان کردستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۴۳۵۶۴
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،سازمان بسیج هنرمندان کردستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه صادر کرد.
متن بیانیه بدین شرح است؛
 
ماه مبارک رمضان؛ عرصه هنرنمایی عبودیت است خوشا آن‌ها که در این عرصه دل از غیر خدا بریدند و از طاغوت برون ودرون برائت جستند.  بار دیگر تجلی خانه‌ی رمضان به لحظه رسالت قدسی برای رهایی بشریت رسیده و در این فراز قدس حرف اول و آخری است که هیچ نتوانسته آن را از دل وزبان امت اسلامی برکند.

اما امسال در حالی به استقبال روز قدس  روز اسلام و ارزش‌های انسانی می‌رویم که متأسفانه مسئله دردناکی براساس طراحی صهیونیست جنایتکار آمریکا و بعضی حکام مرتجع عربی؛ رونمایی و عملیات سازی طرح موهوم (معامله قرن) به منظور نفی حق بازگشت فلسطینیان، خلع سلاح مقاومت فلسطینی و برچیده شدن آن‌ها از سرزمین فلسطین، درست چند روز پس از راهپیمایی روز قدس و تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی علنی و رونمایی شد وچهره زشت دیگری از اسلام ستیزی را نشان خواهد داد.

با اعلام وانتقال سفارت امریکا جنایت کار به بیت المقدس وبا به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و هم چنین جایگزین کردن طرح معامله قرن به جای صلح خاورمیانه توس ترامپ، رییس جمهور خبیث آمریکا و حمایت همه جانبه اش از رژیم غاصب صهیونیستی در راستای کشتار مردم مظلوم غزه و فلسطین؛ تا مدعیان حقوق بشر در قبال کشتار مسلمانان یمن و سوریه توسط گروه‌های تکفیر‌ی و رژیم آل سعود و تایید حمایت و کمک انسانی و مادی استکبار جهانی آمریکا‌ی جهان خوار و حکام مرتجع عربی؛ یک بار دیگر قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد آورده است.


دفاع مشروع وبدون امکانات مقاومت قهرمان در غزه و فلسطین و سوریه و یمن ودیگر بلاد اسلامی که با ایمان و اعتقاد راسخ شان به پیروزی نهایی نزدیک شده اند و گره خوردن آن با حضور میلیونی مردم مسلمان ایران و دیگر کشور‌های اسلامی وتمام آزادی خواهان جهان در روز جهانی قدس؛ خواب آشفته دیکتاتور‌های فردی و حکومتی را آشفته‌تر می‌نماید و قدرتمندان بی اقتدار در غرب و شرق به ویژه در درون حاکمیت نامشروع اسرائیل را بیش از پیش نگران می‌کند که می‌خواهند با زور و سرنیزه و به خاک وخون کشیدن زنان و کودکان فلسطینی و سورس وبا موشک و آخرین تجهیزات نظامی چند صباحی بر تخت ناحق قدرت بمانند.

امروز جای جای گیتی با بیداری انسانی و بشری جهان؛ با اسراییل دوستی و غارت زدگی از سرطان صهیونیست فصل مشترک همه مصیبت‌های تلخی است که ملت‌های جهان را به کام فقر و فساد و نا امنی فرو برده است و اسرائیل دست پنهانی همه سرکوب‌ها و فشار‌ها مردم ستیزی دیکتاتور نوین و سنتی جامعه بین الملل است.

دقت در همین فصل مشترک‌ها نشان می‌دهد که روز قدس نه تنها روز فلسطین و روز آزادی سرزمین‌های اسلامی حتی روز ملت‌های ستمدیده و فقرای جهان و مبارزه با استکبار است.

سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان؛ روز قدس را روز بیدار شدن از سیطره نا آگاهی؛ روز مبارزه با چپاول گران سرزمین مردم مظلوم فلسطین و سوریه؛ روز مبارزه با پدید آورندگان معامله‌ی قرن و روز ارزش‌های انسانی می‌داند؛ لذا از جامعه هنری به ویژه هنرمندان متعهد و بسیجی استان دعوت می‌کنیم تا در لبیک به ندای حقیقت مدارانه امام راحل و رهبری رهبر حکیم انقلاب؛ دوشادوش همه آزادگان جهان سایر اقشار وامت حزب الله؛ با شرکت در راهپیمایی روز قدس یک بار دیگر صلابت بیداری را به رخ جهانیان کشیده تا خدای بزرگ یاری نموده وبا رهایی قدس عزیز عجین سازد. (انشا الله تعالی)
 

سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان - رمضان المبارک سال ۱۴۴۰ قمری
 
انتهای پیام/7727
 
ارسال نظرات