خبرهای داغ:
فرمانده گردان امام حسین(ع) میانه:

معامله قرن دسیسه ای برای نابودی فلسطین است

فرمانده گردان امام حسین(ع) میانه در طرح صراط بسیجیان این گردان، بر لزوم حمایت بی دریغ کشورهای مسلمان از مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و گفت: معامله قرن دسیسه ای برای نابودی فلسطین است.
کد خبر: ۹۱۴۳۵۶۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایج انشرقی، حسین سلیمی معامله قرن را فریبی برای گسترش رژیم صهیونیستی در منطقه، تصرف و اشغال بخش های وسیعی از کشور فلسطین و در نهایت تضعیف و نابود سازی مسلمانان این کشور عنوان کرد.

وی افزود: در روز قدس نشان خواهیم داد که مردم فلسطین تنها نیستند و مسلمانان جهان هرگز نخواهند گذاشت اهداف استکبار و رژیم غاصب اسرائیل، در منطقه عملیاتی شود.

  سلیمی عظمت و اقتدار کشور را به برکت وجود ولایت فقیه دانست و اظهار کرد: اکنون با تدابیر داحیانه رهبر فرزانه انقلاب و تلاشهای شبانه روزی نخبگان و جوانان کشور، در آمادگی کامل دفاعی قرار داریم و دشمن در برابر قدرت ایمان، بصیرت، ولایت مداری و قدرت دفاعی ما زمین گیر شده است.

   فراخوانی یکروزه اعضای گردان امام حسین(ع) با حضور بیش از یکصد نفر از بسیجیان در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

   اجرای طرح صراط، برگزاری کارگاه آموزش سلاح، برگزاری کارگاه بصیرت افزایی، برگزاری یادواره شهدای گردان امام حسین(ع)، اقامه نمازهای جماعت مغرب و عشاء و مراسم افطاری از جمله مهمترین برنامه های این فراخوانی بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار