خبرهای داغ:
حضرت آیةالله حاج سید محمدعلى شیرازى (دامت برکاته) در پى به شهادت رسیدن امام جمعه فقید کازرون پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۴۳۵۵۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، پيام تسليت حضرت آيةالله حاج سيد محمدعلى شيرازى(دامت بركاته) در پى به شهادت رسيدن امام جمعه فقيد كازرون به شرح زیر است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ»

(بأيّ ذنب قتلت..)

حادثۀ تلخ ودلخراش و فاجعۀ جانگداز به شهادت رساندن حجةالاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محمد خرسند امام جمعۀ محترم کازرون(رضوان الله تعالی علیه) موجب تأثر شدید و تألّم عمیق همگان گردید.

وقوع این جنایت درچنین ساعتی از شب قدر و پس از انجام مراسم معنوی إحیاء آن هم نسبت به شخصیّتی که همگان او را به صلاح و سداد شناخته و عنصری سالم و متّصف به تمامی صفات مثبت انسانیت و روحانی شایسته وجلیل القدر و خدمتگزاری با اخلاص و کم نظیر برای دین و جامعه برتکان دهندگی حادثۀ می افزاید. بدون تردید برای شهید حجةالاسلام والمسلمین خرسند مایۀ افتخار است که پس از انجام مراسم معنوی لیلة القدر پاک و طیّب به سوی معبود خود پرواز نماید.

ما در جوار مرقد مطهّر و منوّر حضرت ثامن الحجج علیّ بن موسی الرضا(صلوات الله وسلامه علیه) از درگاه خداوند متعال جلّت عظمته برای آن فقید سعید علوّ درجه و ارتقاء مقام و حشر با مولی الموالی أمیرالمؤمنین(علیه أفضل الصلوة والسلام) و سالار و سرور شهیدان حضرت أبی عبدالله الحسین(علیه الصلوة والسلام) وبرای خاندان محترم ایشان مزید صبر جمیل و اجر جزیل و برای مرتکب این جنایت وطرّاحان آن روسیاهی و خزی و عار أبدی مسألت می نماییم و این مصیبت را به پیشگاه مقدّس حضرت بقیةالله امام زمان(ارواحنا فداه) و جامعۀ روحانیت معظّم کل استان فارس و اهالی محترم کازرون تسلیت عرض می نمائیم.

و از متصدّیان امور انتظامی و امنیتی و قضائی استان فارس اکیداً خواهانیم که هر چه زودتر جانی این جنایت را به سزای عمل کثیف خود برسانند.

مشهد مقدّس/ ٢٣ رمضان المبارك ١٤٤٠                  

سیّد محمّدعلی شیرازی

ارسال نظرات
پر بیننده ها