خبرهای داغ:

مراسم تودیع و معارفه فرماندهی گردان بیت المقدس حوزه ۴ امام سجاد (ع) برگزار شد

سرگرد پاسدار علیرضا غلامی فرمانده حوزه ۴ امام سجاد (ع) ضمن قبولی طاعات و عبادات بسیجیان و خانواده آن‌ها گفت::بسیج شجره طیبه ایست که در آن نیرو‌های مومن و انقلابی رشد می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۴۳۵۴۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبر گزاری بسیج غرب اصفهان مراسم تکریم و معارفه فرماندهی گردان بیت المقدس حوزه ۴ امام سجاد (ع) با حضور ارکان حوزه و نیرو‌های تابعه این گردان برگزار شد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۴ امام سجاد (ع) پس از تقدیر و تشکر از سید داوود کلثومی فرمانده اسبق گردان افزود حضور حداکثری و تمامی نیرو‌های تابع حوزه در گردان بیت المقدس باعث ایجاد روحیه و تقویت امنیت در محدوده سرزمینی حوزه می‌گردد.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: اکنون استکبار جهانی و آمریکای جنایت کار در صدد تضعیف روحیه‌ی انقلابی گری در آحاد ملت است و با جنگ روانی و تبلیغاتی خود در پی تخریب افکار عمومی است.
سرگرد غلامی در ادامه افزود روشنگری و بیان حقایق در بین آحاد جامعه یکی از وظایف خطیر بسیجیان در عصر حاضر میباشد که این خود باعث جلوگیری از بروز فتنه‌ها و آشوب هاب احتمالی می‌گردد.
فرمانده حوزه ۴ امام سجاد (ع) در پایان صحبت‌های خود برادر بسیجی محمد علی شاهسنایی را به سمت فرماندهی گردان بیت المقدس حوزه منصوب کرد و برای ایشان آرزوی موفقیت روز افزون کرد.
ارسال نظرات