خبرهای داغ:
در بیانیه سازمان بسیج رسانه استان فارس در حمایت از روز قدس آمده است: ما اصحاب همیشه بیدار و انقلابی بسیج رسانه فارس، مطابق ۴۰ سال گذشته روز قدس را با حضور کم نظیر خود به عشق مولا و آرمان مقدسمان به میدان می‌آئیم.
کد خبر: ۹۱۴۳۵۱۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، بیانیه سازمان بسیج رسانه استان فارس در حمایت از روز قدس بدیم شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"آزادی فلسطین نصرت الهی است و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند"     حضرت امام خامنه ای "مدظله العالی"

غصب کشور مسلمان فلسطین و سپردن آن به بیگانگان گرد آمده از سراسر عالم و تشکیل جامعه موزائیکی و جعلی که در طول تاریخ کشتار ،جنایات ،ظلم ،اهانت و زوال را همواره سرلوحه برنامه های خود قرار داده و این حوادث ناگوار در حساسترین نقطه ی جهان اسلام در جریان بوده و هست ، بسان خنجری در پهلوی امت اسلامی می باشد که مانع از ایجاد اتحاد و اعتلاء کشورهای اسلامی گردیده است.

صهیونیسم همان خطر بالفعل اخلاقی ،سیاسی و اقتصادی بزرگی است که برای جامعه ی بشری توسط استکبار ایجاد گردیده تا جای پا و نقطه اتکائی باشد برای گسترش نفوذ و سطله ی جهانی سلطه طلبان باشد .

استکبار با پرداخت هزینه های فراوان مالی و انسانی اشغال ذهنی دولتها و ملت های مسلمان ،رنج میلیون ها آواره فلسطینی که بسیاری از آنها پس از 60 دهه هنوز در اردوگاه ها زندگی می کنند باعث انقطاع کانون مهم تمدنی در جهان اسلام و... گردیده است.

امروز که به فضل الهی در جنگ های مختلف 33 روزه لبنان ،22 روزه غزه و اخیرا 2 روزه شاهد قدرت پوشالی و هیمنه ی نابود شدنی اسرائیل بودیم به وعده ی حق خداوند حکیم ایمانمان راسخ تر می شود که کفر نابود شدنی و بنا به منویات مولایمان اسرائیل25 سال آینده را نخواهد دید انشاء الله .

ما اصحاب همیشه بیدار و انقلابی بسیج  رسانه فارس ،مطابق 40 سال گذشته فردا جمعه ،روز قدس را با حضور کم نظیر خود به عشق مولا و آرمان مقدسمان برای هم صدا بودن با سایر امت بیدار ، شجاع و روزه دار استان شهید پرور فارس در خیابان های شهرمان حضور یافته و با لنزهای دوربین و قلم های نافذمان قلب و روح استکبار جهانی و صهیونسیم غاصب را نشانه خواهیم رفت تا تمام دنیا بداند فرزندان اسلام دین و شرفشان را با هیچ متاع دنیایی معاوضه نخواهند کرد و به آنچه ایمان و باور قلبی دارند تا پای جان وفادار خواهند ماند .انشاءالله

روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها