خبرهای داغ:
به ‌منظور همکاری مشترک و برقراری ارتباط نظام‌مند در راستای شکوفایی و بروز خلاقیت‌ها، عملیاتی‌شدن ایده‌ها و ابتکارات نخبگان استان، استفاده بهینه از تجربیات و ظرفیت‌های موجود در انجام فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری تفاهم‌نامه ای میان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند منعقد شد.
کد خبر: ۹۱۴۳۵۰۵
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جلسه هم‌اندیشی مسئولین بسیج علمی، پژوهشی استان با مسئولین معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به ‌منظور همکاری مشترک و برقراری ارتباط نظام‌مند در راستای شکوفایی و بروز خلاقیت‌ها، عملیاتی‌شدن ایده‌ها و ابتکارات نخبگان استان، استفاده بهینه از تجربیات و ظرفیت‌های موجود در انجام فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری، بهره‌گیری از تخصص‌های مختلف تحقیقاتی، آزمایشگاهی، کارگاهی و کتابخانه‌ای،  پیرامون همکاری‌ها و تعاملات هر چه بیشتر برگزار شد.

  کاظمی معاون تحقیقات و فن‌آوری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در این جلسه عنوان کرد: در صورت امکان دانشجویان مستعد و صاحب ایده، بتوانند  با در نظرگرفتن ضوابط سازمان علمی پژوهشی سپاه در مرکز رشد مستقر شوند و از حمایت مادی و معنوی سازمان برخوردار گردند.

 عقیلی پور رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری ضمن موافقت با این پیشنهاد عنوان کرد: علاوه بر این برای دانشجویانی که از معاونت تحقیقات و فناوری معرفی شوند امتیازاتی در نظرگرفته خواهد شد.

برگزاری 4 رویداد استارت‌آپی، پروژه‌های کسری خدمت دوره ضرورت، برگزاری کارگاه‌های مشترک با استفاده از پتانسیل‌های استان، تالیف کتاب از طریق انتشارات سپاه و حمایت دانشگاه علوم پزشکی از شرکت‌های فعال در زمینه بهداشت و پزشکی  از جمله موارد ذکر شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها