سازمان بسیج جامعه عشایری کشور ، به مناسبت روز قدس طی بیانیه ای حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام نموده و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۱۴۳۴۹۶
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج عشایری؛ سازمان بسیج جامعه عشایری کشور ، به مناسبت روز قدس طی بیانیه ای حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام نموده و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله القاسم الجبارین

روز قدس، روز تقابل مستضعفین با مستکبران است، حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با فرمان تاریخی خویش مبنی بر تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، جغرافیای مبارزه با رژیم اشغالگر فلسطین را از محدوده جهان عرب و حتی اسلامی به همه جهان گسترش داد و همه مستضعفین جهان را به مبارزه با مستکبران دعوت نمود.

اینک شعله‌های خشم این جهاد مقدس بعد از چهل سال روز به روز سوزان تر و عزم آزادگان در نابودی رژیم غاصبا صهیونیستی استوارتر شده است و پوشالی بودن رژیم صهیونیستی و حامی بزرگ آن، آمریکا را برای جهانیان عیان شده است؛ به گونه‌ای که در آخرین جنگ این رژیم غاصب علیه مردم مظلوم غزه با قدرت‌نمایی جبهه مقاومت و رزمندگان حماس، جهاد اسلامی در عرض ۴۸ ساعت صهیونیست‌ها تسلیم شدند.

امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خامنه‌ای و پشتوانه بزرگ مردمی، تمام توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای آنها به ویژه آل سعود را نقش بر آب نموده و جبهه مقاومت قدرتمندتر از هر زمان دیگری این رژیم تروریستی و نامشروع را به ستوه آورده است. آمریکا بداند که بازی معامله قرن، تروریستی اعلام نمودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس و به رسمیت شناختن جولان تلاش‌های نافرجامی است که راه به جایی نخواهد برد و به همچون سایر طرح های آمریکایی – صهیونیستی به زباله دان تاریخ خواهند رفت.

گاوهای شیرده منطقه نیز باید بدانند با برقراری روابط دوستانه با رژیم صهیونیستی که برخلاف دستورات الهی است ، ذلت را برای فرزندان خود به میراث خواهند گذاشت و موجب نفرت همه امت اسلامی از این سیاست‌های ننگین و زبونانه می شوند.

رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی نیز باید بداند دوران پایان عمر او آغاز شده و ظالم دیر یا زود رفتنی است و دیری نخواهد پایید که جوانان مقاومت نابودی اسرائیل را جشن خواهند گرفت.

ما جامعه عشایر ایران بزرگ ضمن اعلام حمایت همه جانبه خویش از مردم مظلوم فلسطین، جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم می‌نماییم و یقین داریم که مسلمانان جهان نماز وحدت را در قبله اول مسلمانان -قدس عزیز- برگزار خواهند نمود و از همه آزادگان جهان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل می آوریم.

 

سازمان بسیج جامعه عشایری کشور

 

ارسال نظرات