خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سپیدان با انتشار بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم سپیدان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۹۱۴۳۴۸۶
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در بیانیه سرهنگ رستمی فرمانده سپاه ناحیه سپیدان آمده است:

امروز با گذشت حدود چهار دهه از نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، با ابتکار تاریخ ساز و تعیین کننده حضرت امام خمینی (ره)، مسأله فلسطین و آزادی قدس شریف به یک مسأله بین المللی و آرمان جهانی به خصوص برای ملل حق طلب و آزادیخواه تبدیل شده است.

روز قدس امسال را می‌تواند نقطه عطفی در آزادسازی بیت المقدس و فرصتی ارزشمند برای نمایش وحدت جهان اسلام و قدرت نرم امت اسلامی و آشکار ساختن رسوایی و خفت چهره نفاق و ارتجاع منطقه قرار دهد.

بی تردید روز جهانی قدس در لبیک به ندای، ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) امروز صحنه نمایش خیره کننده بصیرت و آگاهی امت اسلامی و انزجار آنان از اقدام شیطانی ترامپ در انتقال سفارت خانه آمریکا به بیت المقدس و به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و نیز همراهی معدود کشور‌های مفلوک، حقیر و معلوم الحال قرار خواهد گرفت و نشان خواهد داد که توطئه هایی، چون "معامله قرن" و سازش و عادی سازی روابط با غاصبان فلسطین قهرمان از هم اکنون شکست خورده است.

اینجانب از اقشار و آحاد مختلف مردم دارالمومنین سپیدان برای حضور پرشور، گسترده و انقلابی در راه‌پیمایی سراسری روز جهانی قدس و تجدید میثاق با آرمان بلند حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی دعوت به عمل می‌آورم .

سرهنگ دوم پاسدار  روح الله رستمی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان

ارسال نظرات
پر بیننده ها