حجت الاسلام منتشلو مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره درگفتگویی بااشاره به جمعه آخرماه مبارک رمضان که به عنوان روزقدس ازسوی حضرت امام (ره) نام گذاری شده است گفت: روزقدس نمادوحدت واراده امت اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۴۳۴۸۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
 حجت الاسلام منتشلو مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره درگفتگویی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،  بااشاره به جمعه آخرماه مبارک رمضان که به عنوان روزقدس ازسوی حضرت امام (ره) نام گذاری شده است گفت:روزقدس نمادوحدت واراده امت اسلامی است.

وی در ادامه افزود:قدس برای اعلام حمایت از فلسطین است و می‌تواند به عنوان روز وحدت بخش جهت همگرایی تمام مسلمانان جهان در برابر توطئه‌های بیگانگان به کار بیاید و ملل مسلمان را باهم متحد سازند. این اتحاد می‌تواند بر توانمندسازی کشور‌های اسلامی در برابر دشمنان بی شمارشان بسیار موثر و مفید واقع گردد.
 

منتشلو اضافه کرد:رهبر انقلاب اسلامی ایران، در سال ۱۳۶۶ در پیامی خطاب به مسلمانان گفتند: «ملت‌های مسلمان باید به فکر نجات فلسطین باشند و مراتب انزجار و تنفر خویش را از سازشکاری و مصالحه‌ی رهبران ننگین و خود فروخته‌ای که به نام فلسطین، آرمان مردم سرزمین‌های غصب شده و مسلمان این خطه را به تباهی کشیده اند، به دنیا اعلام کنند. ملت‌های مسلمان از مبارزه با این شجره خبیثه و ریشه کن کردن آن دست نخواهند کشید.»

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره خاطرنشان کرد: روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشور‌های اسلامی می‌باشدواین فریاد‌ها در آخرین جمعه ماه رمضان سرانجام روزی به ثمر می‌رسد و نابودی رژیم اشغالگر قدس را رقم خواهد زد.
 
انتهای پیام/7727
 
ارسال نظرات