بسیج دانشجویی استان کردستان با صدور بیانیه‌ای به مناسب روز جهانی قدس بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۴۳۴۷۵
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بسیج دانشجویی استان کردستان با صدور بیانیه‌ای به مناسب روز جهانی قدس بیانیه صادر کرد.
 
متن بیانیه به شرح ذیل است؛
 
بسم الله الرحمن الرحیم

هر کس صدای مسلمانی را بشنود و او را یاری نکند مسلمان نیست. پیامبر اکرم (ص)

آنان که با دسیسه‌های شیطانی، تمام تلاش خود را برای به فراموشی سپردن قضیه فلسطین که مردم آن  را به کار گرفته اند، در روز جهانی قدس با طوفان سهمگین رو به رو می‌شوند آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یاد آور تبلور عزم اتحاد آفرین مردی مقتدر از سلاله‌ی پاک رسول خدا (صلی الله علیه و آله) می‌باشد همان که با اعتقاد به قدرت دشمن شکن امت بزرگ اسلام فرمان خروش جهان اسلام بر علیه صهیونیسم و اذنابش را در آخرین جمعه رمضان صادر کرد.
 

همانطور که بنیانگذار روز قدس می‌فرماید " روز قدس یک روز جهانی است، روزی نیست که اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است " (صحیفه نور، ج. ۱۰ ص. ۱۱۳) امروزه دیگر روز قدس از قالب روز نمادین مناسبتی خارج شده و به یک گفتمان فراگیر در بین کشور‌های اسلامی و ملت‌های آزادی خواه جهان تبدیل شده است.
 

۱- خائنین به آرمان ملت فلسطین، روند سازش و معامله قرن را با سردمداری شیطان بزرگ –آمریکا- در پیش گرفته اند و قصد واگذاری سرزمین‌های فلسطین را دارند، ما دانشجویان ضمن محکومیت این قرارداد ننگین به اصطلاح معامله قرن، آن را نقشه شوم استکبار جهانی بر ضد مردم مظلوم فلسطین می‌دانیم و اعلام می‌نمائیم که مسئله فلسطین، راهی جز مقاومت و جهاد ندارد.

۲- آمریکا و کشور‌های منطقه در چند ماه گذشته، محور مقاومت را مورد هجمه‌های شدید تبلیغاتی و رسانه‌ای قرار داده و با تشدید تحریم‌های ظالمانه و قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریستی و تهدید به حمله نظامی، در پی تضعیف اراده ملت ایران می‌باشند. روز قدس فرصت مناسبی است که ملت ایران یک صدا و با هم جواب دندان شکنی را به استکبار جهانی خواهند داد و اعلام می‌کنیم که در پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی یک قدم هم پا عقب نمی‌کشیم.

۳- مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب با تشریح مشکلاتی که نظام سلطه در طول چهل سال گذشته، جلوی پای ملت ایران قرار داده است، نقشه راه آینده کشور را ترسیم نموده اند، جوانان انقلابی ایران اسلامی با تاسی این رهنمود‌ها تمام عزم خود را جزم کرده اند که در عرصه‌های مختلف، پیشرفت کنند و در مقابله با نظام سلطه به افتخار آفرینی برای کشور عزیزمان دست یابند.

۴- چند روز گذشته در دانشگاه کردستان عده‌ای از افراد معلوم الحال با توجه به سوء استفاده از مصاحبه مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان با یکی از رسانه ها، عامدانه در پی تهمت زدن و ایجاد فضای ملتهب بر ضد بسیج دانشجویی بوده اند، ما دانشجویان بسیجی اعلام می‌داریم با هر گونه بی حرمتی به فرهنگ و لباس کُردی مخالفیم و کسانی را که در این فضا سازی نقش داشته اند محکوم می‌کنیم و ما خود را جدا از مردم و دانشجویان فهیم و با فرهنگ کُرد نمی‌دانیم، مردم کردستان یکی از اقوام اصیل ایرانی هستند که در همه عرصه‌های انقلاب نقش آفرینی داشته اند و از این نظام با تقدیم ۵۴۰۰ شهید، پاسداری کرده اند.

در پایان ما دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان کردستان با اعلام حمایت از آرمان مردم مظلوم فلسطین، با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس، بیعت دوباره‌ای با بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) می‌بندیم و از آحاد ملت شهید پرور و قهرمان ایران می‌خواهیم با حفظ وحدت و انسجام خود مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی و در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار و اذنابش در منطقه بزنند. والسلام
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات