خبرهای داغ:

برنامه ریزی مراسم ارتحال امام راحل در هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت : به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره)با دعوت از تمام قشرهای مختلف مردم هندیجان در روز ۱۳خرداد ماه در مسجد جامع شهرستان برگزار و همچنین از حضورآحاد مردم ، مسئولان و بسیجیان در مراسمات متنوع به مناسبت سوم خرداد و شب های قدر تقدیر و تشکر می شود.
کد خبر: ۹۱۴۳۴۵۴
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسمات متنوع ملی و مذهبی در خردادماه ۹۸ ،راهپیمایی روز جهانی قدس، سالگرد ارتحال امام راحل ، قیام ۱۵خرداد و عید سعید فطر با حضور فرمانده ناحیه سپاه هندیجان و جمعی از مسئولان محلی در شهرستان برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد اظهار داشت : یاد و خاطره امام مهربانی ها و خوبی ها حضرت امام خمینی (ره) همیشه گرامی و ماندگار است که اسلام را در جهان احیاء نمود و همه ماها مدیون تلاش ها و ایثارهای امام راحل هستیم و وظیفه داریم مراسم سالگر د امام را بهترین شکل ممکن برگزار نمائیم.

وی افزود : با حضور مردم و مسئولان و بسیجیان و سایر اقشار در۱۳خردادماه مراسم سالگرد امام راحل همراه با جز خوانی قرآن و سخنرانی و برپایی نماز جماعت مغرب و عشاء و پخش کلیپ ازسیره عملی امام راحل در مسجد جامع هندیجان و قبل از آن نصب بنر و پرچم های سیاه در شهرستان اجراء خواهد شد.

وی بابیان شرکت مردم در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در هندیجان گفت: با دعوت از آحاد مردم بعد از نماز جمعه همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان از درب مسجد جامع تا میدان امام حسین (ع) هندیجان برگزار خواهد شد و جنایات اسرائیل غاصب را با فریاد ها ک مشت های گره کرده محکوم می کنیم واز آرمان های مقدس مردم فلسطین حمایت می کنیم .

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : در حمایت از مردم مظلوم فلسطین آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان به فرموده امام راحل روز جهانی قدس است که انتظار می رود همانند سال های گذشته حضور مردم گسترده تر از قبل باشه و با شرکت خود از مردم فلسطین حمایت و پشتیبانی بشود و به اسرائیل غاصب اعلام می کنیم که نابود و وعده الهی محقق خواهدشد.

وی با اشاره به مراسم عید سعید فطر در هندیجان بیان کرد : برنامه های امنیتی مراسم عید سعید فطر همانند قبل با تلاش بسیجیان و پرسنل سپاه و نیروی انتظامی و دیگر نیروهای امنیتی و پشتیبانی ادارات انجام می گیرد و بسیج و سپاه در کنار مردم است و انشا الله طاعات و عبادات همه روزه داران به درگاه خداوند مورد قبول باشد و ما را از دعای خیر شان فراموش نکنند .

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان تصریح کرد : مردم هندیجان در مراسمات ملی و مذهبی همیشه حضوری فعال دارند که اینگونه شرکت ها با ارزش و قابل تحسین و تشکر است و عزت و افتخار کشور بوسیله مردم محقق شده است و همچنین از رشادت های شهدا برای حفظ اسلام و انقلاب و مجاهدت های امام راحل نباید غافل شد و همه ماها بایستی قدر دان باشیم .

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد تاکید کرد: نیروهای امنیتی و مخصوصا بسیجیان و ناجا در شب های قدر برای راحتی مردم پای کار بودند که تقدیر می شود و دشمنان اسلام در شب های قدر برنامه‌ها داشتند که تمام نقشه ها ی آنها نابود شد و نیروهای امنیتی همیشه هوشیار و با اقتدار هستند و دشمن هیچ کاری از پیش نخواهد برو و شکست خورده هست.

 

گشت های امنیتی بسیجیان هندیجان 
 
همچنین  با هماهنگی در جلسات ناحیه سپاه هندیجان با ساماندهی نیروهای بسیجی گردان ها و پایگاههای مقاومت بسیج ، در ماه مبارک رمضان و مخصوصا درشب های لیالی قدر گشت های امنیتی در سطح شهرستان انجام گرفت شد.
 
مدیر ارشد ناحیه سپاه هندیجان سروان پاسدار سعید سنگری اظهار داشت: بسیحیان حوزه ، گردان های بیت المقدس و پایگاههای مقاومت بسیج در کنار نیروی انتظامی برای حفظ امنیت گشت های  عملیاتی  منظم و هماهنگ شده در شب های قدر ودیگر مراسمات ایام ماه مبارک رمضان به شایستگی و بدون هیچ مشکلی انجام گرفته شد.
 
وی افزود: سپاه و بسیج در هر شرایطی آماده همکاری با مردم و دیگر نیروهای امنیتی و انتظامی است و برای رفاه حال مردم هندیجان از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد و در بالاترین شرایط قرار دارد. 
 
 
وی بابیان گشت های منظم امنیتی در سطح هندیجان گفت: با فراخوانی بسیجیان در گشت های امنیتی، به بهترین شکل ممکن این گشت ها از اول شب تا صبح شب های لیالی قدر شهری و روستایی هندیجان با موفقیت انجام که الحمدلله مورد استقبال و تشکر مردم قرار گرفت .
 
 
سروان پاسدار سعید سنگری مدیر ارشد ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : از حضور بسیجیان در بر قراری حفظ امنیت و آرامش برای شهروندان هندیجان تقدیر و تشکر می شود وهمواره  نیروهای بسیجی با ساماندهی منظم با هر گونه ناهنجاری طبق قانون برخورد خواهد کرد و از مردم حمایت و پشتیبانی می کند. 
 
 
وی بااشاره به آمادگی بسیجیان در هر شرایطی بیان کرد: با تعامل و همکاری با انتظامی و نیروهای امنیتی، سپاه و بسیج هندیجان در هر شرایطی پای کار هست واز آرمان ها و اهداف امام راحل و شهدا با جان و دل دفاع و پشتیبانی می کند و همه ماها قدر دان ایثار رزمندگان اسلام و شهدا هستیم وهمچنین  با پیروی از فرمایشات شجاعانه مقام معظم رهبری از ایران اسلامی در مقابل هر تهدیدی مقابله خواهیم کرد .
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار