سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان کردستان به مناسبت راهپیمایی روز قدس بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۴۳۴۵۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان کردستان به مناسبت راهپیمایی روز قدس بیانیه صادر کرد.
 
متن بیانیه به شرح ذیل میباشد؛

(روز قدس فقط روز فلسطین نیست روز اسلام است.)

امام خمینی (ره)

ماه رمضان ماه مبارزه با نفس و عرصه جهاد اکبر است و چه حسن ختام شیرینی برآخرین جمعه آن نهاد آن یار سفر کرده و امام خوبی‌ها

روز قدس روزی برای نماد سازی وتداعی مبارزه‌ای تمام عیار و سهمگین وجهادی کبیر برای زدودن لکه ننگین تاریخ استبداد از سینه سفید اسلام است، این میراث ارزشمند حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) یادآوری تقابل همیشگی جبهه کفر و اسلام می‌باشد.

سفاکان رژیم کودک کش صهیونیستی به پشتوانه آمریکای خیانتکار در قلع وقمع زنان وکودکان وپیران هیچ ابائی ندارند
واستکبار جهانی نیز با مشغول کردن مسلمانان به مسائل مختلف از جمله فرقه سازی و افراط وتفریط در پیاده سازی اسلام وتحریف چهره‌ی زیبای اسلام ناب محمدی سعی در دور کردن اذهان جهان اسلام وحتی غیر مسلمانان از مسئله فلسطین که به فرموده: حضرت امام (ره) پاره تن اسلام است، دارد.

روز قدس وفریاد‌های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، خط بطلانی خواهد بود بر خواب آشفته سردمداران رژیم صهیونستی و احمق‌های سیاسی شان که دنیا و جهان اسلام هرگز دست از فلسطین نخواهد کشید.

در اوضاع کنونی دنیا و بازی‌های سیاسی سردمداران استکبار و صهیونیست و حرکات مذبوحانه‌ای همچون انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و یا پیش کشیدن بزرگترین معامله قرن و یا کشتار مردم بی دفاع یمن و ... باعث نخواهد شد آرمان بزرگ آزادی فلسطین فراموش شود.

ما طلاب بسیجی استان کردستان؛ چه شیعه و چه سنی از تمام اقشار و مردم استان دعوت می‌کنیم در راهپیمایی امسال با شکوه‌تر از همیشه و هر سال، نفرت و انزجار خود را نسبت به این غده سرطانی صهیونیزم و غصب قبله اول مسلمانان به دنیا نشان دهند؛ و در آخر ما طلبه‌های بسیجی همچون همیشه برادر وار به دفاع از آرمان بزرگ فلسطین عزیز در راهپیمایی روز قدس، انزجار و خشم خود را تازه‌تر و خروشان‌تر از هر سال به دنیا و استکبار جهانی نشان خواهیم داد و اعلام خواهییم کرد ما تا آخرین نفس از پاره تن اسلام دفاع خواهیم کرد تا آزادی آن و اضمحلال و ازبین رفتن رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی را نظاره گر باشیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات