میز خدمت اردوی جهادی بسیج کارمندان حوزه شهید نصرالهی سپاه بانه در روستا‌های بخش آرمرده نیزه رود و کوخ شیخ الاسلام در خصوص دیدار چهره به چهره و حل مشکلات مردم برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۴۳۴۴۶
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، میز خدمت اردوی جهادی بسیج کارمندان حوزه شهید نصرالهی سپاه بانه در روستا‌های بخش آرمرده نیزه رود و کوخ شیخ الاسلام در خصوص دیدار چهره به چهره و حل مشکلات مردم برگزار گردید.

گفتنی است که این اردوی جهادی با حضور بخشداری آرمرده، جهادکشاورزی، آبفار، تعاون روستایی، مخابرات، راهداری و بنیاد مسکن برپا گردید.

به گفته مسئول بسیج ادارات سپاه شهرستان بانه مشکلات در روستای نیزرود نبود اینترنت، سنگ فرش، جاده فاقد شانه خاکی، لوله کشی فاضلاب و نبود سبوس برای کشاورزان روستا بوده است.

احمدی تصریح کرد: از جمله مشکلات کوخ شیخ الاسلام نبود آنتن دهی خط تلفن ثابت و همراه برای روستا، وجود مرغداری در اطراف روستا که بوی نامطبوع آن باعث ناراحتی مردم روستا می‌شود و همچنین قبلا در روستا نانوایی بود که در حال حاضر به دلایلی توسط اتحادیه پلمپ شده و همچنین منبع آب موجود همه روستا را تامین نمی‌کند و روستا نیاز به دست انداز یا پل هوایی دارد.

در پایان مسئول بسیج ادارات شهید نصرالهی اذعان کرد: مسئولین ادارات بعد از استماع مشکلات مردم روستا‌های مذکور قول مساعد دادند که نهایت تلاششان رابه کار گیرند که کم و کاستی‌های آن‌ها را به حداقل برسانند.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات