بیاینه بسیج مساجد و محلات سپاه بیت المقدس در آستانه روز جهانی قدس

بسیج مساجد و محلات سپاه بیت المقدس در آستانه روز جهانی قدس بیاینه صادر نمود.
کد خبر: ۹۱۴۳۴۳۶
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در بخشی از بیانیه بسیج مساجد و محلات سپاه بیت المقدس کردستان در آستانه روز قدس منتشر شده آمده است.

روز جهانی قدس ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و آن هم در ماه ضیافت الهی عرصه‌ای برای اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین است.

روز جهانی قدس روز یکصدا شدن ملت مسلمان و همه آزادی خواهان جهان در مقابل با ظلم و جور مستکبران است.

روز قدس، روزِ آزمایش بزرگ ملت‌هاى مسلمان است؛ روز قدس، آن روزى است که ملت‌هاى مسلمان بى‌واسطه‌ى مقامات رسمى حرف‌شان را در دنیا مطرح مى‌کنند.

روز قدس یکى از آن جلوه‌هاى حقیقى اتحاد و انسجام دنیاى اسلام است.

فلسطین پاره تن اسلام است و تا روزی که مسلمانان جهان آزادانه در قدس شریف نماز جماعت نخوانند این مبارزه آزادی بخش ادامه خواهد داشت.

این بیانیه در ادامه می‌نویسد و امروز در زمانه‌ای که استکبار جهانی، کشور‌های مسلمان منطقه را با پول نفت و فروش سلاح ها‌ی جنگی خود سرگرم نموده و با خیالی آسوده با رژیم کودک کش صیونیستی مشغول اجرای معامله قرن هستند بار دیگر خروش مسلمین در روز جهانی قدس این دسیسه استکبار را نیست و نابود خواهد کرد.

در پایان بیانیه می‌افزاید بسیج مساجد و محلات سپاه بیت المقدس کردستان ضمن دعوت از آحاد مردم شریف و با فرهنگ خطه خونرنگ کردستان به ویژه بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه برای شرکت پر شور و دشمن شکن در راهپیمایی روز قدس، محکم و استوار آمادگی همه جانبه و قدرتمندانه خود را در جهت احیا حقوق مظلومان عالم در راس فلسطین عزیز برای در هم شکستن رژیم عنکبوتی صهیونیستی و مقابله با ظلم اعلام می‌دارد.
 
 
انتهای پیام/7727
 
 
ارسال نظرات