امام جمعه دهگلان گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس حمایت از مظلوم در برابر ظالم است.
کد خبر: ۹۱۴۳۴۳۲
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶
ماموستا سید عارف عنایتی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از کردستان،  با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که برای دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین به روز قدس نامگذاری شده است اظهار داشت: روز قدس روز نمایش قدرت اسلام در برابر مدعیان زورگو، سلطه جو و روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

ماموستا عنایتی با بیان اینکه این روز برای دفاع از سرزمین مظلوم و ستم کشیده‌ای فلسطین نامگذاری شده است، افزود: حمایت از روز قدس وظیفه همه مسلمان‌های جهان است.

وی افزود: بیت المقدس اولین قبله مسلمانان درصدر اسلام بود جایگاهی مقدس که معراج پیامبر (ص) از آنجا شکل گرفت (سبحان الذی اسری بعبده لیلا من المسجد الحرام الی المسجد القصی الذی بارکنا حوله...) که پیامبر (ص) درباره آن فرمودند: هر رکعت نماز در قدس شریف برابر است با هزار رکعت نماز در سایر مساجد، اما متاسفانه امروز این قبله اول مسلمانان توسط صهیونیست غاصب و یهودیان افراطی اشغال شده و سالهاست ملت مسلمان فلسطین در راه آزادی آن راه جهاد و شهادت را پیموده است.

امام جمعه دهگلان اظهار داشت: حضور باشکوه مسلمانان شیعه و سنی و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، تجلی وحدت و اقتدار و عظمت مسلمانان در برابر استکبار جهانی است.

وی افزود: قدس متعلق به مسلمانان است و بزرگداشت این روز جهانی تلاش در جهت دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی محسوب می‌شود.

ماموستا عنایتی بیان داشت: مردم متدین ایران اسلامی نیز هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور گرم خود در راهپیمایی از قدس شریف حمایت کرده و به دنیا اعلام می‌کنند که فلسطین تنها نیست و قدس شریف ازآن اسلام و پاره تن اسلام است.

امام جمعه دهگلان گفت: از عموم مردم شریف و روزه دار ایران اسلامی به ویژه کردستان عزیز و مردم غیور شهرستان دهگلان انتظار می‌رود که با حضور پر شور خود چهره واقعی دشمنان اسلام را نمایان و باعث دلگرمی ملت مظلوم فلسطین باشند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات