نشست تعامل و همکاری سپاه ناحیه شاهرود و شهرداری این شهر در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی و اجلاسیه شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۳۴۱۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه مشترک مسئولین سپاه ناحیه و شهردار شاهرود در راستای برنامه ریزی و هماهنگی برنامه‌های فرهنگی سطح شهرستان با حضور سرهنگ حسین پور جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شاهرود، سرهنگ جلیلی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه شاهرود و حجت الاسلام اسماعیلی دبیر قرارگاه شهید شاطری شهرستان با مهندس احمدی شهردار شاهرود در دفتر وی برگزار شد.
در این جلسه در خصوص هماهنگی اجرای برنامه‌های فرهنگی و بوستان سلامت در پارک‌ها و فضا‌های تفریحی و همکاری اجرای برنامه‌های مختلف و بررسی مسایل و مشکلات سطح محلات اسلامی شاهرود و بحث و بررسی اجرای برنامه اجلاسیه شهدا شاهرود گفتگو گردید.
معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه شاهرود در این جلسه صمیمی ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های شهردار محترم در اجرای برنامه‌ها و رسیدگی به مشکلات سطح شهر خصوصا رفع مشکلات شهرک‌های حاشیه‌ای و محلات اسلامی، در رابطه با برنامه‌های اجرایی سپاه ناحیه با شهرداری هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفت و در این جلسه مهندس احمدی نیز از اعلام آمادگی کامل شهرداری و همکاری در اجرای برنامه‌های مشترک با سپاه خبر دادند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها