لباس پاسداری "شهید حجت‌الله بیات" توسط والدین این شهید والامقام به عنوان نخستین سند موزه دفاع مقدس به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان اهدا شد.
کد خبر: ۹۱۴۳۴۰۶
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰
لباس پاسداری
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از رودبار، لباس پاسداری "شهید حجت‌الله بیات" توسط والدین این شهید والامقام به عنوان نخستین سند موزه دفاع مقدس به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان اهدا شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نسر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه 'شهید حجت البه بیات" چهارم فروردین سال ۶۱ در منطقه "رقابیه' به شهادت رسید افزود: در جنگ نشاط و شادابی بود و رزمندگان ما شوخ طبع بودند.

سرهنگ عباس بایرامی خاطرنشان کرد: ۱۶ کارگروه در شهرستان‌های استان گیلان برای جمع آوری اسناد دوران دفاع مقدس و شهداء تشکیل می‌شود.

محمدصالح ضیائی فرماندار رودبار نیز در این مراسم موزه دفاع مقدس را موجب آثار ما تاخر دانست و ابراز داشت: در شهرستان رودبار که شهداء عزیزی تقدیم انقلاب و نظام کرده است این اقدام ارزشمند مورد حمایت قرار می‌گیرد.

امام جمعه رودبار نیز در این مراسم تصریح کرد: در جنگ زندگی می‌کردیم و نبرد با دشمن فقط بخشی از جنگ و جبهه بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن سید محمدی خاطرنشان کرد: جنگ به فرد و گروه خاصی تعلق نداشت و تمام اقشار در جنگ حضور داشتند.
 
لباس پاسداری
 
لباس پاسداری
 
لباس پاسداری
 
لباس پاسداری
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات