جانشین ناجا مطرح کرد:

بکارگیری بسیجیان در تامین امنیت سواحل شمالی

جانشین ناجابا بیان اینکه ظرفیت موجود در مازندران کفاف نیازمندی معمول استان را نمی‌دهد اظهار کرد: از ظرفیت پلیس افتخاری برادران و خوهران بسیجی برای خدمات دهی به مردم  استفاده می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۳۳۸۱
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار سرتیپ ایوب سلیمانی در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران هدف نیروی انتظامی را ایجاد نظم و انظباط اجتماعی، تامین امنیت و آرامش مردم  دانست اضافه کرد:  نیروی انتظامی مجری امنیت طرح‌هایی اعم از نوروز، راهپیمایی اربعین، بازگشایی مدارس، طرح زمستانه و امنیت سواحل در تابستان است.

وی با بیان اینکه ظرفیت موجود در مازندران کفاف نیازمندی معمول استان را نمی‌دهد اظهار کرد: از ظرفیت پلیس افتخاری برادران و خوهران بسیجی برای خدمات دهی به مردم  استفاده می‌شود.

سردار سلیمانی با اشاره به آغاز طرح امنیت سواحل که از 20 خرداد آغاز و تا دهه اول مهرماه  ادامه دارد اضافه کرد: در این طرح وزارت کشور، سازمان امداد و نجات، اورژانس، هلال احمر، شهرداری و فرمانداری هم مشارکت دارند.

جانشین ناجا اطمینان داد که نیروی انتظامی با تمام قوا آماده حفظ امنیت و آرامش مردم  است.

وی در ادامه و در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به  برخورد ناجا با هنجارشکنان در تابستان و سواحل به ویژه بی‌حجابی گفت: نیروی انتظامی به عنوان مجری قانون موظف است با هر جرم مشهود مقابله کند.

سردار سلیمانی به طرح های مختلف برای مقابله با جرایمی نظیر بدحجابی و بی حجابی اشاره کرد و افزود: طبق آمار حدود ۹۵ درصد مردم معتقد به حجاب هستند و پلیس مامور است برای ایجاد امنیت و آرامش آنها زمینه سازی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها