خبرهای داغ:
اتش به اختیار یعنی بهبود اوضاع کشور نه تشدید بحران
کد خبر: ۹۱۴۳۳۶۹
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،محمدامین محب شاهدین، یک فعال سیاسی و اجتماعی یادداشتی به شرح ذیل نوشت.
با سلام و درود به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج) نائب بر حقش امام خامنه ای (مدظله العالی) و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران در ماه مبارک رمضان.
در چند روز اخیر اتفاقات سیاسی در کشور رخ داد که واکنش هایی صحیح و غلط در برابر این اتفاقات از سوی مردم شکل گرفت.
از مواضع مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری در برابر جنگ روانی ترامپ گرفته تا اعلام بی اختیاری بالاترین دستگاه اجرایی کشور و بحران های اجتماعی و فرهنگی مسئولین که این اواخر نقل شبکه های مجازی و عموم مردم شده است!!!!
اما گاهی واکنش ها در برابر این مسائل ،صرفا تسویه حساب سیاسی،تفسیر خود رای و گاهی هم تحلیل ها حاکی از پنهان شدن در مواضع دیگران به قصد سوءاستفاده است.
اینکه کشور اکنون در بحران اقتصادیست حقیقت است و باید برای بهبود آن با کمک مردم و مسئولین و استفاده از رهنمود های مقام معظم رهبری چاره ای اندیشید و جامه عمل به تصمیمات پوشاند.
اما عده ای سعی دارند از این موقعیت بحرانی سو استفاده کنند و" اختلاف همیشگی جناحی" را در بین مردم شایع کنند.
اینکه امروز جبهه ی اصلاحات نیازمند اصلاح در درون خود میباشد شکی نیست ،اما آیا صرف بیان ناکار آمدی اکنون راه چاره است؟؟ متاسفانه برخی به جای ارائه راهکار برای حل مسائل سیاسی و اجتماعی به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند. به یاد داشته باشیم منظور مقام معظم رهبری از "آتش به اختیار" بهبود و سامان دادن به مسائل مختلف کشور با اقدامی هوشمندانه بود نه تخریب و تشدید اوضاع بحرانی.
"آتش به اختیار" نباید بستری برای افراد سود جو و خود رای قرار بگیرد چرا که این افراد باعث تشنج در اقدام جوانان انقلابی میشوند.
در آخر بیانم را با یک سوال با پایان میرسانم،چرا بی اختیاریی که اکنون مطرح شده در زمان تصمیم گیری های برجام، ۲۰۳۰ و سایر اسناد بی اعتبار کشور نبود؟؟؟!!! امیدوارم مسئولین به جای پاک کردن صورت مسئله به فکر حل مسئله باشند.
و من الله توفیق
ارسال نظرات
پر بیننده ها