خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، از برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۷۶ نقطه استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۳۳۴۷
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام محمد رضائی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در نشست خبری راهپیمایی روز قدس گفت: همزمان با امت مسلمان در کشورهای اسلامی، راهپیمایی روز قدس در 76 نقطه استان فارس، ساعت 10:30 روز جمعه 10 خرداد ماه 1398 که محل تجمع و حرکت شهرستان های استان از میادین اصلی و مقصد آن ها میعادگاه های نماز جمعه میباشد.

به گفته وی، تجمع روز قدس، شبیه به تجمع مسلمان در حج تمتع می باشد با این تفاوت که آن منحصر به یک مکان است ولی این گردهمایی و این اعلام موضع و برائت می تواند در جایجای دنیا صورت بگیرد.

وی راهپیمایی روز قدس را عاملی برای انسجام جهان اسلام برابر صهیونیست‌ها و زیاده‌خواهی‌های استكبار جهانی دانست و گفت: راهپیمایی روز قدس در دهه پنجم انقلاب، قطعاً اهمیت بیشتری به خود اختصاص داده است؛ مخصوصاً كه بحث انتقال سفارت آمریكا به بیت‌المقدس و بعد ماجراجویی كشورهای حاشیه خلیج فارس و اسلامی عربی در ارتباط با اینكه خودشان را به صهیونیست‌ها نزدیك كنند.

رضایی ادامه داد: آنچه كه امروز در برخی از كشورهای همسایه شاهدیم درست برعكس اعلام موضع امت اسلامی است كه ضد اشغالگری و صهیونیستی است و عملشان نزدیك شدن به صهیونیست‌ها و همراهی با آنان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: بحث انتفاضه در آغاز دهه پنجم سرعت بیشتری به خود گرفته است.

رضائی افزود: : آنچه كه به عنوان نتیجه از این تغییرات و تحولات هم در سطح منطقه هم سطح جهانی دیدیم، دستاوردهایی بود كه هم حقانیت جمهوری اسلامی را مشخص می‌كند هم شكست كسانی كه دنبال این موضوع شكست ایران هستند و آن‌ها را با خفت و خواری مواجه خواهد كرد و طراحان این نقشه‌ها هم مردم را عصبانی‌تر كرده و آن‌ها را وادار می‌كند با انگیزه بیشتری در این راهپیمایی شركت كنند.

رئیس مركز رسیدگی به امور مساجد فارس ادامه داد: در شیراز راهپیمایی روز قدس میدان امام حسین(ع)، بلوار كریم‌خان زند، میدان شهدا، خیابان پیروزی، چهار راه پیروزی و مصلی نماز جمعه خواهد بود كه تمهیداتی نیز در ارتباط با ایاب و ذهاب این روز برای مردم دیده شده است از جمله اینكه مترو رایگان بوده و اتوبوسرانی نیز سرویس بیشتری ارائه خواهد داد.

به گفته وی، یكسری غرفه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی برای بزرگسالان و كودكان برپا خواهد شد و تمهیداتی نیز برای دسترسی به آب برای گرفتن وضو انجام شده است.

رضایی گفت: سخنران مراسم راهپیمایی روز قدس شیراز سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس ستاد انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار