خبرهای داغ:
مسئول اردو‌یی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) گفت: ۲۲ هزار و ۵۰۰ زائر قمی امسال برای حضور در مراسم سالگرد امام راحل به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۴۳۳۴۵
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ابوالفضل قدیری عصر امروز در حاشیه جلسه ستاد تسهیلات زائران در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برای اعزام زائران قمی به مرقد امام راحل تمام تدابیر لازم در سطح استان اندیشیده شده است.

وی افزود: امسال به دلیل همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام سالگرد امام راحل اعزام زائران از ۸ شهر صورت می‌گیرد که قم یکی از اصلی‌ترین آن‌ها است.

مسئول اردو‌یی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) ادامه داد: ۲۲ هزار و ۵۰۰ زائر قمی امسال برای حضور در مراسم سالگرد امام راحل به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

قدیری تاکید کرد: سهمیه اولیه استان قم برای اعزام ۲۰ هزار زائر بود که با رایزنی‌های صورت گرفته و استقبال مردم ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به این سهمیه افزوده شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای اعزام زائران به مرقد امام راحل مشکلی از نظر تأمین اتوبوس وجود نداشته و می‌توان بخش از کمبود‌های موجود را از شهر‌های اطراف جبران کرد.

قدیری ادامه داد: اعزام زائران قمی همزمان با روز ۱۴ خرداد و بعد از اقامه نماز ظهر و عصر از تمام مناطق شهری آغاز می‌شود، اعزام روستایی‌های استان ساعتی قبل‌تر انجام می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها