بيانيه سپاه امام حسن مجتبی «علیه السلام» استان البرز به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس

فرماندهی و حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم‌کردن طرح آمریکایی «معامله قرن»از مردم شریف، متدین و ولایت‌مدار استان البرز دعوت کردند تا همچون سنوات گذشته در راهپیمایی قدس، همگام با مردم عزیز ایران اسلامی شرکت کنند.
کد خبر: ۹۱۴۳۳۱۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج و به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز ، فرماندهی و حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم‌کردن طرح آمریکایی «معامله قرن»از مردم شریف، متدین و ولایت‌مدار استان البرز دعوت کردند تا همچون سنوات گذشته در راهپیمایی قدس، همگام با مردم عزیز ایران اسلامی شرکت کنند.

بيانيه سپاه امام حسن مجتبی «علیه السلام» استان البرز به مناسبت روز جهانی قدس

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«أَلا إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ»

روز قدس و آرمان فلسطین به عنوان یک هویت اصیل و ابتکاری جاودان از سوی سلسله جنبان بیداری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مصداق بارز این پایبندی و هم عهدی میان ملت انقلابی ایران اسلامی و سایر مسلمانان و آزادی خواهان جهان است که امروز آنچنان ریشه دوانده که به هیچ قیمتی قابل معامله نیست.

تشکیل دولت صهیونیستی اسرائیل بر پایه اسطوره جعلی و دروغین "سرزمین موعود" و با حمایت استعمارگران غربی و از طریق کشتار ملت فلسطین و غصب خانه و سرزمین آباء و اجدادی آن‌ها بدون تردید یکی از بزرگترین زخم‌ها بر وجدان بیدار بشریت است.

با وجود تلاش‌ها و دست و پا زدن‌های قدرت‌های استکباری، جبهه مقاومت قدرتمندتر از گذشته و این حقیقت ملموس‌تر از پیش رخ نمایی می‌کند که: روز قدس، روز حیات اسلام است؛ روز منکوب کردن تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی و گامی بزرگ در مسیر تحقق اهداف یک خیزش جهانی در برابر ظلم و غصب و اشغال.

قدس، قبله‌گاه آزادیخواهان جهان؛ سنگ محک عصر حاضر در تمایز بین داد و بیداد، در تفاوت بین آزادگی و بندگی و در تفکیک بیداری و خواب‌زدگی است. قدس، مرز میان ظلمت است و مظلومیت، مرز میان تجاوز و ایستادگی، رهایی و اسارت. قدس، الفبای مقاومت است. قدس، همان وعده "نصر من الله و فتح قریب" است. قدس، غایت انقلاب اسلامی ماست.

اکنون و در آستانه چهلمین راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس، مردم ایران بر این باور هستند که دسیسه‌های تبلیغاتی دشمنان امت اسلام باید با صدای بلند پاسخ داده شده و با آتش‌افروزی‌های منطقه‌ای آن‌ها با قاطعیت مقابله شود.

اما آنچه که امسال به راهپیمایی "روز جهانی قدس" ابعاد دیگری داده است، تلاش آمریکا و برخی کشورهای مرتجع منطقه در مشروعیت بخشیدن به دولت اسرائیل از طریق طرح "معامله قرن" است.

در این طرح زیر پوشش نام معامله آمریکا قصد دارد تا به‌صورت یک‌طرفه و یک‌جانبه با نقض حقوق اولیه ملت فلسطین و دادن برخی امتیازات جزئی مشروعیت و موجودیت رژیم صهیونیستی را به جهان دیکته کند.

روز جهانی قدس فرصتی است تا اقدام نابخردانه دولت آمریکا در انتقال سفارت خود به بیت‌المقدس و رسمیت بخشیدن به غصب جولان اشغالی، شکل‌دهی و حمایت گروه‌های تکفیری و تروریستی، قتل وحشیانه‌ی مردم بی‌دفاع در راهپیمایی‌های بازگشت، تجاوزهای مکرر به حریم کشور‌ها و تهدید به جنگ و تجاوزگری و بالاخره هم‌پیالگی برخی شیوخ نادان منطقه با حکام ظالم و مردم سوز و مردم ستیز در تقویت توهم ایران ستیزی، همه و همه با فریاد هیهات من الذّله پاسخ داده شود و هیبت و صلابت امت اسلام، خواب‌هایی را که مستکبرین برای آینده جهان دیدند آشفته نماید.

سپاه استان البرز ضمن اعلام انزجار خویش از رژیم منفور صهیونیستی و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت‌کار، از مردم شریف، متدین و ولایت‌مدار استان البرز دعوت می‌کند همچون سنوات گذشته باحضور یکپارچه و پرشور در راهپیمایی قدس، همگام با مردم عزیز ایران اسلامی ضمن حمایت بی‌دریغ از مبارزات ملت مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت اسلامی، بار دیگر وحدت و همدلی و عزت و غرور دینی و ملی خود را در معرض دید و نمایش جهانیان قرار داده و به تبعیت از ولی امر مسلمین (مدظله‌العالی)، بر خط مستقیم ایستادگی و مقاومت به عنوان تنها راه حل مساله فلسطین پافشاری نمایند.

 

 

والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته

۸ خرداد ۱۳۹۸  ، مصادف با ۲۳رمضان  ۱۴۴۰

سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار