خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئله روز قدس در تمام جهان طرفدار قوی دارد، گفت: هر چه در این روز راهپیمایی ها رنگ جدی تر به خود بگیرد پشتیبانی مردم جهان از آن صریح تر و بیشتر می شود.
کد خبر: ۹۱۴۳۳۱۲
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز در جمع اعضای ستاد برگزاری روز جهانی قدس اظهار داشت: بر حسب اخبار و احادیث آخرالزمانی امروز جهان به عرصه انواع مختلف ظلم و جورها تبدیل شده است.

وی، با اشاره به اینکه مردم جهان به اسم مسلمان یا غیرمسلمان در دو بخش قرار دارند، ادامه داد: یک بخش افرادی هستند که با ظلم مباشرت دارند همچون صهیونیست که در صدر این سند جنایت قرار دارد و افرادی همچون آمریکا و مرتجعین منطقه که به نحوی تحت سیطره تفکر قتل و ویرانی هستند و در جرم مشارکت دارند.

مقاومت تنها راه شکست دشمن است

عبادی با بیان اینکه امروز در این آزمایش بزرگ از خداوند متعال تقاضای یاری و کمک داریم، افزود: از دشمن در هر عنوان و قالبی که هست نمی توان توقع داشت که دشمنی نکند چرا که او سیستمش همین است لذا باید همواره به خود بیندیشیم و خود به دنبال حل مشکلاتمان باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: اگر ما بر اساس ادعای مسلمانی و انقلابی خود به وظیفه و مسئولیتی که داریم عمل کنیم دشمن بسیار کم می آورد و همان طور که در طی دویست ساله عمر استعمار جهانی تا به امروز ظلم زیاد شده و دنیا وضع بدی به خود گرفته است.

 وی عنوان کرد: اگر بر روی انواع مسائل احساس مسئولیت شود و علیه ظالم فریاد زده شود آنها شکست خورده هستند چرا که ظلم قدرت ندارد چون برخلاف عقل، فطرت و شرع است اما وقتی  ظلم را بپذیریم منشأ قدرت شده و ظالم قدرتمند می شود.

پذیرش ظلم از سوی برخی کشورهای اسلامی مایه ننگ است

عبادی گفت: در اوایل انقلاب اسرائیل با تمام پشتیبانی که داشت خاک لبنان را تصرف کرده بود اما با مقاومت لبنانی ها اسرائیل مجبور به فرار شد. هرگز تصور نکنیم مستکبران قدرتمند هستند چراکه اگر بشر حتی یک انسان از خود اخم و قدرت نشان دهد آنها جرأت ندارند این کارها را انجام دهند لذا تجربه نشان داده اگر مقاومت باشد دشمنان شکست خورده هستند.

 وی خاطرنشان کرد: با این همه ثروت ، نیرو وغنایی که کشورهای اسلامی دارند مایه ننگ است که ظلم را بپزیرند اگر چه این مسائل ربطی به اسلام ندارد چرا که اسلام جایگاهش محفوظ است.

 وی ادامه داد: قلب بشر آنقدر سنگین و به آلودگی هایی به اسم اقتصاد و فرهنگ گرفتار شده که متاسفانه اسرائیلی ها هشت میلیارد نفر جمعیت را به بازی گرفتند لذا اگر این درد بی دردی جبران و مسلمانان متحد شوند تمام مشکلات حل می شود چرا که اسرائیلی ها در دنیا جایگاهی ندارند.

تفکر دیگراندیشی از دشمن بیرونی خطرناک تر است

نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی که از بنیان محکم، قانون اساسی و رهبری حکیمانه ای برخوردار است متاسفانه برخی افراد به دنبال اندیشه آمریکایی و غربی هستند بنابراین اگر ما ناخالصی نداشته باشیم و به دنبال پیاده کردن فرهنگ غرب و تبعیت از کفار نباشیم مشکلات قابل حل است.  

آیت الله عبادی با بیان اینکه نباید از دشمن غفلت کرد، افزود: بدترین دشمنی ها هواهای نفسانی، دزدی و بی عدالتی است والا اسرائیل چیزی نیست حتی آمریکا با همه هیمنه دچار پوکی استخوان شده است اما وقتی ما مجانی از آنها تبعیت می کنیم و راه حل مسائل اقتصادی و فرهنگی خود را  به آنها گره می زنیم معلوم است آنها احساس قدرت می کنند.

وی با بیان اینکه نیروهای مخلص ما هر زمان در هرعرصه و جبهه ای ورود کردند پیروز شدند خاطر نشان کرد: امروز ما از همیشه قوی تر هستیم. مشکلات داخلی داریم اما به دنبال بیگانه هستیم و دیگراندیشیم چون فکر می کنیم تمام گزینه ها روی میز دشمن است و بیش از آنکه دشمن بیرونی برای ما خطرناک باشد این تفکر خطرناک است.

اراده کنیم پیروز بالفعل هستیم

نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی با بیان اینکه امروز بیشتر جنگ ها، جنگ اراده است تصریح کرد: امروز اگر اراده کنیم پیروز بالفعل هستیم چرا که دنیا از ظلم آنها به ستوه آمده اما وقتی کار به نا اهلان بیفتد دشمن مغرور می شود لذا باید کار را افرادی انجام دهند که صاحب عقیده و اهل باشند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه امروز مسئله روز قدس در تمام جهان طرفدار قوی دارد، ادامه داد: هر چه در این روز راهپیمایی ها رنگ جدی تر به خود بگیرد پشتیبانی مردم جهان به آن صریح تر و بیشتر می شود با این حال حکومت ظالم با آمار خلاف سعی دارند آن را نا دیده بگیرند.

روز قدس موعد رسوایی ظالم است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: به همان اندازه که ظلم بیشتر می شود و تلخ است اما بازتابی هم دارد و آن انزجار وجدان انسانهایی است که بر انسانیت مانده اند و این در تمام کشورهای جهان میوه شیرینی است که از آن شجره تلخ برداشت می شود.

وی گفت: دشمن آنقدر به رسوایی خود کمک کرده که مردم باید این فرصت را غنیمت شمرده و این بهره برداری این گونه باشد که مشت ها گره شود برای دفاع از مظلومی که هر روز بیشتر شکنجه می شود، خانه هایی که هر روز خراب می شود، محاصره ای که روز به روز تنگ تر می شود لذا باید درد آنها احساس  شود بنابراین هرچه این حمایتها و توجهات  پر رنگ تر شود طرفداران شما در دنیا بیشتر و صریح تر حرف خواهند زد.

عبادی ادامه داد: امیدواریم روز قدس امسال روز استثنایی باشد و این فریاد زمینه ساز در سطح جهان و برای روزی که مطلوب واقعی ما است باشد و منتظر آن هستیم لذا ما از فتنه نمی ترسیم و پشت سر همین فتنه ها است که چهره مهدی (عج) نمایان خواهد شد. 

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها