خبرهای داغ:
در بیانیه سپاه امام سجاد (ع) قزوین به مناسبت روز قدس میخوانیم:
در بیانیه سپاه امام سجاد (ع) قزوین به مناسبت روز قدس آمده است: راهپیمایی امسالِ روز قدس، ابلاغِ هشدار امت اسلامی به حامیان طرح نکبت بار معامله قرن آمریکایی صهیونیستی است،
کد خبر: ۹۱۴۳۳۰۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرده است که متن آن به شرح ذیل می باشد:
بسمه تعالی
روز جهانی قدس میراث راهبردی و یادگار ارزشمند و تاریخی حضرت امام خمینی(ره) است، که فلسطین را همچنان مسئله محوری جهان اسلام و کانون توجه ملل و جوامع جهانی قرار داده است.

این بیانیه می افزاید: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ شركت فعالانه مسلمانان در مراسم روز جهانى قدس سبب قدرت و قوت مبارزين فلسطين خواهد شد و به یُمن حمایت آحاد ملتهای مسلمان از جبهه مقاومت، روز جهانی قدس به آوردگاهی برای اعلام برائت از صهیونیسم بین الملل تبدیل شده و مقاومت و انتفاضه فلسطین در جای جای سرزمین های اشغالی ریشه دوانیده و موجب هراس مثلث شوم آمریکا، آل سعود و امارات بعنوان حامیان اصلی صهیونیست ها شده است.

راهپیمایی امسالِ روز قدس، ابلاغِ هشدار امت اسلامی به حامیان طرح نکبت بار معامله قرن آمریکایی صهیونیستی است، که درصدد پایمال کردن آرمان قدس عزیز و ملت مظلوم فلسطین با زمینه چینی برای طرح نکبت بار "معامله قرن" در قالب کنفرانس موهوم موسوم به "صلح به خاطر شکوفایی اقتصادی " در بحرین هستند.

این بیانیه با اشاره به شکست فتنه داعش و پروژه تروریسم تکفیری که امنیت سازی برای اسرائیل غاصب را دنبال می‌کرد، تصریح شده است: طرح های آمریکایی صهیونیستی با حمایت مزدوران منطقه ای ازجمله رژیم آل سعود و آل خلیفه نیز در معادله ای معکوس، زوال و فروپاشی رژیم اشغالگر قدس را سرعت می بخشد و به حول و قوه الهی، سرزمین فلسطین و مسجدالاقصى از لوث وجود صهیونیسم تطهیر خواهد شد و مردم مظلوم فلسطین به سرزمین خویش باز می گردند.

بر اساس آموزه های قرآنی و سیره معصومین علیهم السلام، گفتمان سازش با دشمنان برای امت اسلام هیچ گاه فرجامی نخواهد داشت؛ لذا طرح‌های مغایر با استیفای حقوق حقه ملت فلسطین نیز جز شکست سرانجامی ندارد؛ بنابراین بر اساس شعار محوری روز جهانی قدس سال 1398، " روز جهانی قدس، شکست معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین" ؛ به یاری خداوند، روز جمعه بار دیگر شاهد شکست جبهه آمریکایی- صهیونیستی- سعودی برابر عزم و اراده امت اسلامی در حمایت از فلسطین و آرمان قدس شریف خواهیم بود.

ما پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد ع شهرستان قزوین ضمن حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بر اساس فرمایشات معمار کبیر انقلاب که فرمودند؛ «روز قدس» یک روز جهانى است. روزى نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است"، لذا آمادگی خود برای حمایت از ملت های مظلوم جهان در سایه ولایت و زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) را اعلام می داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها