فرمانده سپاه شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای حضور در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) گفت: بیش از 3700 نفر از آحاد مردم و بسیجیان این شهرستان در قالب 85 اتوبوس در روز 14 خرداد جهت زیارت مرقد امام راحل و تجدید پیمان با مقام معظم رهبری اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۴۳۳۰۳
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ دوم پاسدار حاجی محمدی در گفتگو با خبرگزاری بسیج  اظهار داشت: یکی از برنامه‌های شاخص این ایام حضور میلیونی مردم در مرقد امام راحل برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) و شهدا است.

 بیش از ۳۰۰۰ نفر ازشهرستان ساوجبلاغ به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند

وی گفت: امروز در چله وگام دوم انقلاب، بیش از گذشته نیازمند بازخوانی افکار و روش امام راحل هستیم تا با به کار بستن آن از انحراف در این مسیر، ایمن و مصون باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان ساوجبلاغ افزود: 14خرداد ماه سالگرد ارتحال آن مرد بزرگ، زمان مناسبی برای تجدید عهد با آرمانهای امام راحل و بیعت دوباره با ولی امر زمان امام خامنه ای است.

وی تصریح کرد : سپاه ناحیه شهرستان ساوجبلاغ در جهت ادای دین خود به امام و بیعت با مقام معظم رهبری به برنامه های گوناگونی از جمله بازخوانی اندیشه ها و سیره حضرت امام (ره) با حضور بسیجیان و آحاد مردم در حوزه های مقاومت اشاره کرد و گفت: برنامه متمرکز شهرستانی طبق سنوات گذشته با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در روز 13 خرداد در مسجد جامع شهر هشتگرد برگزار خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اقدامات مراسم 14 خرداد به اعزام بیش از 3700 نفر از آحاد مردم و بسیجیان این شهرستان در قالب 85 اتوبوس در روز 14 خرداد جهت زیارت مرقد امام راحل و تجدید پیمان با مقام معظم رهبری اشاره کرد.

ارسال نظرات