خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
قاتل امام جمعه شهید کازرون پیش از ظهر امروز تنها چند ساعت پس از قتل، دستگیر شد.
کد خبر: ۹۱۴۳۳۰۰
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، امام جمعه کازرون ساعت حوالی ۳:۳۰ بامداد چهارشنبه در حالی که به اتفاق همسر خود از آیین احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان (شب قدر) بازگشته بود، مورد سو ء قصد قرار گرفت.

قاتل فردی با عنوان حمیدرضا درخشنده است حدود 40ساله که لباس تعزیه بر تن داشت.

قاتل ابتدا خواستار عکس یادگاری (سلفی) با امام جمعه فقید کازرون شد و سپس با سلاح سرد به وی حمله کرد.

این حمله با سلاح سرد مقابل منزل مسکونی امام جمعه کازرون رخ داد.

داریوش دهقان، فرماندار کازرون در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: ضارب که توسط همسر و راننده امام جمعه شناسایی شده بود، با تلاش بی وقفه پلیس حدود ساعت 12 ظهر در پارک متروکه تپه شادی دستگیر شد و هم اکنون روند بازجویی ها ادامه دارد.

تاکنون از انگیزه قتل اطلاعاتی منتشر نشده است.

علی اصغر دریاب، مسئول امور مالی دفتر امام جمعه شهید کازرون در گفتگو با خبرنگار بسیج، با بیان اینکه قاتل روبروی حوزه علمیه کازرون آتلیه داشت و هر روز رفت و آمد حجت الاسلام خرسند را میدید و مدتها بود در رفت و آمدها بسیار بد و بیراه به حاج آقا و کلا روحانیت تصریح کرد: چندین مرتبه به او تذکر دادیم اما فایده ای نداشت.

دریاب تشریح کرد: ضارب به بهانه عکس سلفی با حجت الاسلام خرسند در سحرگاه شب بیست و سوم رمضان به وی نزدیک شده و سپس با ضربه عمیق چاقویی که به همراه داشته به قلب امام جمعه می زند که همسر و راننده امام جمعه تا برمیگردند، میبینند که حاج آقا به زمین افتادند و ضارب سپس با ضربه ای دیگر به پای امام جمعه، متواری می شود.

وی با بیان اینکه همسر و راننده امام جمعه بلافاصله با اورژانس و 110 تماس میگیرند افزود:  پس از حدود یک ربع اورژانس و 110 به محل می رسند و حجت الاسلام خرسند پس از حدود بیست دقیقه به بیمارستان منتقل می شوند که به علت شدت جراحات وارده و خونریزی زیاد، در بدو ورود به بیمارستان جان به جان آفرین تسلیم کرده و به شهادت می رسند.

همچنین حجت الاسلام محمدی، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون با اعلام وابستگی قاتل امام جمعه کازرون به انجمن حجتیه و فرقه های ضاله اینچنینی گفت: این فرد بارها به صورت چهره به چهره بر علیه روحانیت تبلیغ کرده بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار