خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز ضمن گرامیداشت فرارسیدن روز جهانی قدس گفت: روز قدس نشانگر مخالفت همگانی جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب اسرائیل است.
کد خبر: ۹۱۴۳۲۹۲
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم مصطفوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در جمع کارکنان ناحیه با بیان اینكه ابتکار بی نظیر حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس دشمنان اسلام و قدس شریف را غافلگیر کرد، گفت: حضرت امام(ره) با این اقدام راهبردی، به رژیم اشغالگر قدس و حامیان آمریکایی و غربی آن فهماند که قدس و فلسطین تنها نیستند و روز قدس نشانگر مخالفت همگانی جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب اسرائیل و اهرم فشار علیه رژیم صهیونیستی است.

مصطفوی اظهار كرد: یکی از آثار مثبت روز جهانی قدس انسجام کشورهای اسلامی است زیرا در شرایط کنونی وحدت و انسجام دنیای اسلام یک ضرورت انکارناپذیر است، لذا گرامیداشت روز قدس از شعائر اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز بیان كرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر مبنای دفاع از مظلوم و اینکه جهان اسلام یک مجموعه است، مسلمانان یک پیکرند و وقتی یک عضوی درد ببیند تمام اعضا با او همدردی می کنند، لذا کسی که ندای مسلمانی را بشنود و به فریاد او نرسد و در مقابل فریاد او احساس مسئولیت نکند مسلمان نیست و آنچه امروزه به عنوان روز قدس مطرح است تنها یک شعار نیست بلکه مبنای کاملا قرآنی و حدیثی دارد.

وی تأكید كرد: باید روز جهانی قدس به حمابت از مظلوم شعار دهیم چنانچه خداوند در سوره توبه می‌فرماید: اگر در راه خدا گرسنگی وتشنگی بکشید، سختی ببینید و خستگی بکشید، هر گامی که بر می‌دارید و با آن گام دشمنان به خشم بیایند خدا عمل صالح برای شما می‌نویسد و ما نیز رژیم غاصب صهیونیستی را مشروع ندانسته و قانونی نمی‌دانیم و در نابودی آن‌ها تلاش خواهیم کرد. ما نفرت خودمان را به آن‌ها اعلام خواهیم داشت و این نفرت را مقدس و الهی می‌دانیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار