سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری کل کشور به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ایی صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۴۳۲۸۹
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵

به گزارش سرویس بسیج مهندسین عمران و معماری  خبرگزاری بسیج سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری کل کشور به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ایی صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

 

بسمه تعالی

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ

 (سوره اسراء/ آیه ۱)

«روز جهانی قدس، شسکت معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین»

اکنون  با گذشت 40 سال از ابتکار معجزه گونه و آینده‌نگرانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت روح‌الله و ادامه راهبری حکیمانه و مدبّرانه حضرت امام خامنه‌ای آرمان آزادی بیت‌المقدس و رهایی ملت مظلوم فلسطین، فراتر از مرزهای جهان اسلام، جغرافیای تحت سیطرة قدرت‌های سلطه‌گر را نیز تحت تأثیر قرار داده و رؤیای صهیونیست‌ها در "تسلط از نیل تا فرات" و تحقق "خاورمیانه بزرگ" را باطل کرده است

بدون تردید مقابله با سیاست ها و طرح های رژیم غاصب صهیونیستی با کارنامه ای 70 ساله از اشغالگری، ارتکاب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت در اراضی اشغالی، نقض مکرر و بی شرمانه قوانین، مقررات و حقوق بین المللی، آواره کردن فلسطینیان و یهودی سازی سرزمین های اشغالی، کشتار مردم مظلوم فلسطین بویژه زنان و کودکان و حتی نیروهای امدادی، تجاوز و نقض حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشورهای همسایه، دروغ پراکنی علیه کشورهای حامی مردم مظلوم فلسطین و بویژه حمایت از گروه های تروریستی با هدف بی ثبات سازی کشورهای منطقه، نیازمند وحدت و حمایت تمامی دولت ها و ملت های مسلمان و کشورهایی است که روح آزادی خواهی و حق طلبی همچنان در آنها زنده است و به فرموده رهبر انقلاب:تنها راه نجات قدس شریف مبارزه و مقاومت است و دیگر راه ها بی سرانجاو عقیم است.

انقلاب اسلامی ایران از همان آغاز تا به امروز همیشه حامی مستضعفین عالم بوده است و قدس شریف که قبلگاه اول مسلمانان است شان وجایگاه خاص ویژه ایی را ردمیان همه امتها دارد. قدس شریف ، صرفا بیانگر یک مکان اشغال شده نیست بلکه هویت امت اسلام و نماد مطلومین و مستضعفین  در برابر  قدرت های جهانی است. به فرموده  پیر جماران « روز قدس روزى نیست كه فقط اختصاص به قدس داشته باشد».

روز جهانی قدس، فرصتی است برای به نمایش گذاشتن وحدت امت اسلامی و ملت‌های ستمدیده جهان، چرا که به فرموده امام راحل(ره) روز قدس روز اسلام است، این روز مظهر انزجار امت اسلامی از استکبار جهانی بالاخص از رژیم کودک کش و صهیونیسم جنایتکار است. روز قدس روز تبعیت از فرامین ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) است.

سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری کشور بار  دیگر ضمن تجدید پیمان با آرمانهای  امام راحل (ره) در دفاع و حمایت از مستضعفین عالم از تمامی آحاد ملت،نخبگان و فرهیختگان به خصوص جامعه بزرگ مهندسین بسیجی کشور دعوت می نماید تا در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف در در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به خیل عظیم تظاهرات کنندگان بپیوندند ومشت کوبنده ای بردهان استکبار جهانی فرود آورند.امید است هرچه زودتر سرزمین قدس به دست وارثان حقیقیش باز گردد.

 

 

ارسال نظرات