خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تنها راه برون رفت از شرایط کنونی عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۹۱۴۳۲۶۰
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹

 حبیب شهسواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، با بیان اینکه دشمنان و استکبار جهانی با محوریت آمریکا یک جنگ پیچیده اقتصادی علیه ایران اسلامی تدارک دیده‌اند، اظهار کرد: تنها راه برون‌رفت از شرایط کنونی اجرای سیاست‌های ابلاغی در حوزه اقتصاد مقاومتی، وحدت، هم‌دلی و اعتماد به جوانان همچون دوران دفاع مقدس است.

 شهسواری یکی از انواع تهاجم نرم، را جنگ اقتصادی و رسانه‌ای دانست و گفت: در هیچ نقطه‌ای از جهان تهاجم اقتصادی مؤثر واقع نشده است مگر آنکه کشور در عرصه مقاومت اقتصادی دچار ضعف و وادادگی بوده و نگاه مسئولان و طراحان اقتصادی، نگاه تسامح با جنگ اقتصادی باشد.

وی بر لزوم نصب‌العین قراردادن سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و بیانات مقام معظم رهبری تأکید کرد و متذکر شد: باید نگاه‌مان جوان‌‌محور باشد، چراکه ظرفیت‌های اصلی انقلاب اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری جوانان بوده و بسیاری از چالش‌های موجود به‌دست جوانان حل می‌شود.

 فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: هم‌دلی و یک‌دلی اقوام، تفکرات و سلایق مختلف در این حماسه متجلی است و هرسال این حماسه بهتر از سال گذشته برگزار می‌شود و این حرکت بزرگ نشان از آن دارد، که ملت ما پیرامون آرمان‌ها و ارزش‌ها وحدت‌نظر دارند.

 شهسواری با تأکید بر اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس امسال از حساسیت بالایی برخوردار است، خواستار حضور هر چه بیشتر مردم انقلابی ایران اسلامی، به‌ویژه جوانان در این راهپیمایی شد.

 انتهای پیام

ارسال نظرات