به دنبال کسب مقام چهارم خبرگزاری بسیج کردستان در بین نمایندگی های این خبرگزاری در سراسر کشور از مدیر مسوول این خبرگزاری تجلیل شد.
کد خبر: ۹۱۴۳۲۵۹
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان، مسوول روابط عمومی سپاه بیت المقدس و تنی چند از مسوولین رسانه سپاه استان با حضور در دفتر خبرگزاری سپاه کردستان از مدیر مسئول و خبرنگار این خبرگزاری با اهداء لوح تقدیر  از زحمات خبرگزاری بسیج در جهت نشر آرمان‌های دفاع مقدس در این رسانه انقلابی تقدیر کرد.

متن این تقدیرنامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق

خبرنگار خبرگزاری بسیج

با سلام و تحیت، حمد وسپاس بی پایان ایزد منان و قادر متعال که ما را از نعمت قرآن و ولایت بهره مندمان نمود، تا در عصر جاهلیت نوین در زمره پرچمداران اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) و مروجان گفتمان انقلاب اسلامی قرار گرفته و به رغم تلاش مستکبران زمانه، نفوذ پیام عزت، عظمت، اقتدار ملت ایران و حماسه آفرینی‌های رزمندگان و شهدای گرانقدر را بر پهنه گیتی رقم زنیم.

نقش و جایگاه سازنده اصحاب رسانه بویژه خبرنگاران در عصر ارتباطات، در رشد و شکوفایی یک جامعه به سمت اهداف و آرمان‌های عالی خود بر کسی پوشیده نیست؛ لذا به حکم وظیفه مراتب تقدیر و تشکر خود را به پاس زحمات جنابعالی در راستای توسعه و ارتقاء خبرگزاری بسیج اعلام داشته و سلامتی و موفقیتتان را از خداوند متعال خواستاریم؛ و من الله التوفیق

احمد جلیلی
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات