مراسم روز جهانی قدس در خراسان رضوی برگزار می‌ شود

مراسم روز جهانی قدس در خراسان رضوی با برنامه‌ریزی صورت گرفته همزمان با سراسر کشور در استان خراسان رضوی نیز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۳۲۲۶
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سلطان اظهار داشت: مراسم روز جهانی قدس در خراسان رضوی با برنامه‌ریزی صورت گرفته همزمان با سراسر کشور در استان خراسان رضوی نیز برگزار می‌شود و تمهیدات لازم در این زمینه مهیا شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: آغاز رسمی این مراسم در مشهد جمعه، ساعت ۹ صبح است که آغاز مراسم نیز از میدان ۱۵ خرداد خواهد بود.

سلطانی گفت: مقصد پایانی راهپیمایان مراسم روز قدس در مشهد، حرم و بارگاه منور رضوی است که بانوان از ورودی باب الجواد (ع) و آقایان نیز از ورودی باب الرضا (ع) خواهد بود و مراسم پایانی نیز در رواق امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در پایان این مراسم قطعنامه روز قدس در حرم منور رضوی قرائت می‌شود و سخنران مراسم پایانی روز قدس مشهد نیز سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

سلطانی با اشاره به اینکه نماز جمعه مشهد نیز پس از این سخنرانی توسط آیت‌الله علم‌الهدی اقامه می‌شود، تاکید کرد: ایاب و ذهاب این روز نیز توسط سازمان اتوبوسرانی، قطارشهری و خطوط بی آر تی از مبادی پایانه‌های سطح شهر و شهرک‎های اقماری به میدان پانزده خرداد صورت می‌گیرد که ساعت خدمت‌رسانی نیز از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح و پس از اتمام نماز جمعه از حرم مطهر رضوی به پایانه‌ها از ساعت ۱۲ الی ۱۵ است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها