مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی گفت: همبستگی و اتحاد ملت های مسلمان تسلی‌بخش مردم مظلوم فلسطین است.
کد خبر: ۹۱۴۳۲۲۱
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

 لیدا سیرانی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوی، با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس که همه ساله همزمان با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان برگزار می شود، اظهار کرد: قدس نخستین قبله مسلمین است، به طوری که اینک در میان دو مثلث محبوس شده و دست یاری به سوی مسلمین، مظلومین و آزادی خواهان دنیا دراز کرده است.

وی افزود: قدس فریاد مظلوم در برابر ظالم است، که مظلومین فلسطین همه روزه به خاطر دفاع از میهن و خاک به خون خود می غلطند.

وی اظهار داشت: دادخواهی از مظلوم سبک و روش همه ائمه اطهار (ع) بود و امام خمینی(ره)، این مرد از سلاله زهرای مرضیه (س) با شنیدن ندای مظلومین، با نام گذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، به نام روز قدس فرهنگ مبارزه با ظالم را در جامعه اسلامی ایران احیا کرد.

سیرانی ادامه داد: انقلاب ایران اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) باید الگو و اسوه برای مظلومین باشد تا با حفظ اتحاد و همدلی و وحدت، انقلاب هایی مانند انقلاب اسلامی را پی ریزی کنند.

وی در پایان گفت: روز قدس از یادگاران به یاد ماندنی امام(ره) است و ما وظیفه داریم در هر زمان و مکان و هر قشری که باشیم با لبیک گویی به فرمان امام در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در این آئین وحدت بخش و راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات