خبرهای داغ:

پیام فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در آستانه روز قدس

در آستانه فرارسیدن آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی با صدور پیام مشترکی از عموم مردم برای شرکت در مراسم روز قدس دعوت کردند.
کد خبر: ۹۱۴۳۲۱۶
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، در این پیام مشترک آمده است: روز قدس روز انفجار خشم مسلمین علیه رژم جعلی اسرائیل است و مسلمین در چنین روزی بیداری اسلامی و دشمن شناسی خود را به نمایش می گذارند.

قدس نماد وحدت مسلمین جهان است و این از آینده نگری و تیزبینی امام(ره) نشات گرفته که روزه‌داران را در یک روز به جهاد و مبارزه با صهیونیسم دعوت کرده است.

در ادامه این پیام آمده است: روز قدس روز مبارزه با شیطان است و روز رهایی و آزادی از بندگی دیو پلید استعمار و استکبار است، در چنین روزی مردم ولایت‌پذیر ایران اسلامی ندای حق‌طلبانه بنیانگذار انقلاب اسلامی را به گوش جان شنیده و تبعیت کردند و هر ساله با گرامیداشت چنین روزی فریاد "حمایت از مظلوم "را سر می دهند.

روز قدس روز احیای ارزش ها و فرهنگ اسلامی، روز ظلم ستیزی و حرکت ضد استعماری است چرا که  این فرهنگ اسلام است که توان مبارزه با ظلم و استکبار را دارد و مسلمین برای حمایت و دفاع از فلسطین در کنار همدیگر و برای مقابله با استکبار ایستاده اند.

فرماندهی و دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در پایان این پیام ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس از تمامی مردم فهیم غیور و ولایتمدار این شهرستان دعوت می‌کنند که همچون گذشته در راهپیمایی «روز جهانی قدس» حضور پیدا کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات