خبرهای داغ:
ابوذر صلاحی در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند با اشاره به پیام تاریحی امام (ره) برای تشکیل بسیج دانشجو و طلبه گفت: بسیج دانشجو و طلبه امام و سردمدار سایر اقشار بسیج هستند
کد خبر: ۹۱۴۳۱۳۳
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ابوذر صلاحی در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند با اشاره به اینکه تنها قشری که امام خمینی(ره) به صورت مجزا دستور به تشکیل آن دادند قشر بسیج دانشجو و طلبه است، همگان را دعوت به مطالعه پیام امام راحل برای تشکیل بسیج دانشجو و طلبه کرد.

وی افزود: امام در این پیام ارزشمند دانشجو و طلبه بسیجی را امام و سردمدار حرکت بقیه اقشار بسیج قرار دادند لذا این قشر باید خوراک فکری و عقیدتی سایر اقشار را تامین کند و نقش امامت و جلوداری را به درستی ایفا کند.

 مسئول بسیج دانشجویی استان گفت: با توجه به حضور دانشجویان افغانی در دانشگاه آزاد بیرجند این بستر برای تشکیل هسته های مقاومت در اقصی نقاط عالم آماده شده است و هرکدام از این دانشجویان می توانند سفیری برای جمهوری اسلامی باشند.

صلاحی با بیان اینکه بسیجیان نباید درگیر مسایل داخلی و اختلافات شوند، گفت: ما در کار تشکیلاتی باید یاد بگیریم که اگر کسی برای مسئولیتی انتخاب شد،  با تفاهم و تعامل بین هم در جهت رفع مشکلات و مسایل به ایشان کمک کنیم و به همه دانشجویان گرانقدر توصیه میکنم با اتحاد و همدلی برای اعتلای این مجموعه گرانقدر تلاش کنید.

صلاحی در ادامه پس از تشریح نحوه انتخابات مسئول بسیج دانشگاه از زحمات محمد مظلومی تقدیر و تشکر کرده و ابوالفضل سازنده را به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند معرفی نمود و برای ایشان در این مسئولیت آرزوی توفیق کرد.

 انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها