خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان خبرداد

توزیع غذای گرم نذری در هندیجان

مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان از توزیع غذای گرم نذری به مناسب شب های قدر در ماه مبارک رمضان در میان نیازمندان و همچنین عزاداران حضرت امام علی (ع) در یادمان شهدای گمنام و مساجد ، حسینیه ها و امامزادگان شهرستان هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۴۳۰۶۹
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰

حسین عنانات در شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: طبق یک سنت حسنه هر ساله درشب های قدر ماه مبارک رمضان در یادمان شهدای گمنام با همت گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و هیات میثاق با شهدا و جمعی از خیرین ، برای هزاران نفر غذای گرم نذری تهیه ودرمیان احیاء کنندگان و عزاداران امام علی (ع) و خانواده های نیازمند جهت تبرک توزیع می شوند.

وی افزود: در یادمان شهدای گمنام همانند دیگر مکان های مقدس امامزادگان، مساجد ، حسینیه ها و تکایا در شهر روستاهای هندیجان مراسمات باشکوه شب زنده داری یا احیای شب های قدر در ماه مبارک رمضان همراه با دعای جوشن کبیر ، قرآن به سر و سخنرانی و سوگواری با توزیع غذای سحری برپا می شود.

وی بابیان مشارکت خوب خیرین و بسیجیان گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل در شب های قدر گفت: در شب های قدر بسیجیان گروه جهادی و هیات میثاق با شهدای هندیجان و مشارکت خیرین کارهای خوبی در توزیع بسته های غذایی و تهیه دارو برای نیازمندان شهرستان انجام می گیرد و این گونه تلاش ها همچنان ادامه دارد.

عنانات مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان عنوان کرد : برنامه های ویژه ایی در سطح شهرستان از اول ماه مبارک رمضان با برگزاری محافل قرآنی و اطعام ایتام و خانواده های بی سرپرست انجام می گیرد که تاکنون تاثیرگذار و مفید بوده است.

در ادامه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر از طرف ناو گروه رزمی سید الشهدا (ع)نیروی دریایی سپاه هندیجان سکوی روایتگری ویژه خانواده های پاسدار در مرکز بیت الزهرا (س)نیروی دریاسپاه هندیجان برگزار شد.

سید تقوی مسئول هیات رزمندگان اسلام هندیجان در این باره اظهار کرد: برای خانواده های پاسدار ناو گروه رزمی سید الشهدا (ع) نیروی دریایی سپاه هندیجان از خاطرات بیاد ماندنی دوران هشت سال دفاع مقدس و مخصوصا اوج حماسه و ایثار در آزاد سازی خرمشهر قهرمان بازگو شد که مورد استقبا پاسداران و خانواده هایشان قرار گرفت .

وی افزود : در عملیات غرور آفرین بیت المقدس آزاد سازی خرمشهر، پیر و جوان با تمام سلیقه ها و سن های مختلف شجاعانه پای کار بودند و در مقابل دشمنان متجاوز ایستادگی و مبارزه نمودند و دشمن را شکست دادند که در این راه شهدای والامقامی تقدیم اسلام وانقلاب شد .

وی بابیان گرامیداشت شهدای هندیجان در عملیات بیت المقدس گفت: در عملیات بیت المقدس سالروز آزاد سازی خرمشهر، رزمندگان هندیجان حضور ی پر شور داشتند که در این راه مقدس حدود ۱۲نفراز هندیجان در این عملیات بیت المقدس به شهادت رسیدند و یاد همه شهدای هشت سال دفاع تا ابد ماندگار و زنده است.

سید تقوی مسئول هیات رزمندگان اسلام هندیجان عنوان کرد : رزمندگان اسلام هندیجان همواره خط شکن هستند و هر جا لازم باشد برای دفاع از کشور آماده جان فشانی هستند و پاسخ های محکمی به دشمنان اسلام خواهند داد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار