ساخت سریال «پهلوان پهلوانان» در کرمانشاه

تهیه کننده سریال «پهلوان پهلوانان» از تولید این سریال با موضوع زندگی پهلوانی به نام «حسین گلزار» در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۳۰۵۹
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، «نعمت چگینی» تهیه کننده سریال «پهلوان پهلوانان» به کارگردانی کاظم بلوچی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: تاکنون ۴۰ درصد از این سریال به سرپرستی محسن حقیقت جو به نگارش درآمده است. 

وی ادامه داد: این سریال ۳۰ قسمتی که برای امور استان‌ها و کرمانشاه تولید خواهد شد، بعد از تولید ابتدا در یکی از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود و بعد به شبکه استانی می‌رود.

این تهیه کننده با اشاره به زمان تولید این سریال نیز بیان داشت: تصویربرداری این سریال حدود یکسال و نیم به طول می‌انجامد و همچنان منتظریم تا نگارش به جای قابل قبولی برسد و بعد وارد فاز پیش تولید شویم. 

چگینی درباره لوکیشن‌های این سریال نیز عنوان داشت: اغلب لوکیشن‌ها در کرمانشاه، تهران و شهرک سینمایی غزالی است و برخی از صحنه‌ها را بازسازی کرده و برخی‌ها را نیز ساختیم. 

وی ضمن بیان اینکه برای بازیگر نقش اصلی‌مان باید فردی را انتخاب کنیم که توانایی فیزیکی قابل قبولی داشته باشد، گفت: برای بازیگر نقش حسین گلزار باید به دنبال بازیگری باشیم که علاوه بر توانایی بازی، توانایی فیزیکی مناسبی برای اجرای نقش یک پهلوان را داشته باشد. 

تهیه کننده این سریال که قصه‌اش در بستر و زمان ناصرالدین شاه می‌گذرد، درباره حضور ناصرالدین شاه در  «پهلوان پهلوانان» نیز گفت: در چند سکانس ما حضور ناصرالدین شاه را می‌بینیم که به اهدای بازوبند پهلوانی به برخی پهلوانان اشاره‌ای دارد که در کاخ ناصر الدین شاه رخ می‌دهد. 

به گزارش فارس، قصه این سریال درباره پهلوانی به نام حسین گلزار است که طی ماجراهایی قصه را پیش می‌برد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار