نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدام به‌موقع صدا و سیما در مورد هتاکی به مقدسات اهل‌سنت و برخورد با عوامل شبکه و برنامه سبب شد رسانه‌های معاند فرصت دامن‌زدن به این موضوع را پیدا نکنند.
کد خبر: ۹۱۴۳۰۴۶
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، مولوی نذیراحمد سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان ضمن محکوم کردن اقدام مداح هتاک در برنامه زنده به مقدسات اهل‌سنت اظهار داشت: دشمنان اسلام با دیدن وحدت در دنیای اسلام خشمگین هستند به همین دلیل هیچ‌گاه از تلاش برای تفرقه‌افکنی بین برادران اهل شیعه و سنی کوتاه نمی‌آیند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر احترام به قومیت‌ها و مذاهب تأکید فرموده‌اند و به‌فرموده ایشان اگر هر کسی دانسته یا ندانسته به مقدسات اهل‌سنت و تشیع توهین کند، مزدور دشمن است تصریح کرد: از اینکه تنبیه مجازات افراد نامعقول به‌سرعت در دستور کار قرار گرفت بسیار خرسندیم چرا که این امر سبب شد مردم در رابطه با دشمنی ایران با خود توجیه شوند و هیچ شکافی بین شیعه و سنی ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید

وی خاطرنشان کرد: یکی از آموزه‌های مهم اسلامی ایجاد وحدت و زدودن تفرقه از جامعه اسلامی است به همین دلیل دشمن باید بداند این نوع حرکات نابخردانه هیچ‌گاه بین شیعه و سنی شکاف ایجاد نمی‌کند.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران یک الگوی مناسب در زمینه وحدت محسوب می‌شود تصریح کرد: وحدت میان شیعه و سنی در جای جای ایران اسلامی نمود پیدا کرده به همین دلیل دشمن از هر راهی برای تفرقه‌افکنی میان برادران اهل‌سنت و شیعه استفاده می‌کند.

وی گفت: اقدام به‌موقع صدا و سیما در مورد هتاکی به مقدسات اهل‌سنت و برخورد با عوامل شبکه و برنامه سبب شد رسانه‌های معاند فرصت دامن زدن به این موضوع را پیدا نکنند.

ارسال نظرات