خبرهای داغ:

اعلام برنامه های روز قدس و ارتحال امام (ره) در شاهرود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود در نشست خبری، برنامه های روز جهانی قدس و ارتحال امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد در شهرستان شاهرود را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۱۴۲۹۷۲
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
اعلام برنامه های روز قدس و ارتحال امام (ره) در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام محمد حسین پور در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۲۰ نقطه شهرستان شاهرود افزود: راهپیمایی روز قدس در ۶ شهر و ۱۴ روستای این شهرستان همزمان با سراسر کشور روز جمهه این هفته برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: مسیر راهپیمایی در شهر شاهرود از خیابان تهران مقابل راهنمایی و رانندگی سابق در ساعت ۱۰:۴۵ صبح شروع و به سمت مصلای بزرگ پیامبر اعظم ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه در پایان راهپیمایی قبل از خطبه‌های نماز جمعه قطعنامه خوانده می‌شود، اظهار کرد: سخنران روز قدس سید حسن حسینی نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود مسیرهای راهپیمایی در پنج شهر دیگر شهرستان را بدین ترتیب اعلام کرد: راهپیمایی روز قدس در شهر بیارجمند از میدان قدس به سمت مصلای نمازجمعه ساعت ۱۱:۳۰، شهر بسطام از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلای نمازجمعه ساعت ۱۱ شهرمجن از گلزار شهدا به سمت مسجد جامع ساعت ۱۲، شهر رودیان از مقابل شهرداری به سمت مسجد جامع ساعت ۱۱ و شهر کلاته خیج از میدان امام حسین (ع) به سمت حسینیه اعظم از ساعت ۱۱ برگزار می‌شود.
حسین پور با بیان اینکه یکی از اهداف انقلاب اسلامی نجات بیت المقدس است، ادامه داد: در ۴۰ سال گذشته ملت ایران در کنار فلسطینیان ایستاده و در یک جبهه جنگیده اند.
وی از برگزاری ۲ مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در شاهرود خبر داد و افزود: دوشنبه شب مصادف با ۱۳ خرداد ماه از ساعت ۲۱:۳۰ در مسجد غربا و سخنرانی حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده و همچنین سه شنبه شب مصادف با ۱۴ خرداد ماه در مسجد مصلا با سخنرانی آیت الله عبدالجواد ابراهیمی فر مراسم‌هایی برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود تاکید کرد: درمراسم سه شنبه شب در مسجد مصلا گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد هم برگزار خواهد شد.
رضا مهدیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود هم گفت: برنامه‌های فرهنگی از جمله ایستگاه نقاشی، اهدای کتاب به کودکان، برگزاری مسابقات فرهنگی در راهپیمایی روز قدس در دستور کار است.
وی از برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در ۵۶ کانون فرهنگی و هنری خبر داد و افزود: مراسم جز خوانی و هدیه به روح امام راحل (ره)، تهیه کلیپ، مسابقه فرهنگی سیره و شناخت امام وعصر شعر از برنامه‌های است که به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد تهیه شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها