خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: باید بسترهای لازم برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری فراهم شود.
کد خبر: ۹۱۴۲۹۵۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

 حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: طلاب برای صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه ما طلاب وظیفه سنگینی برعهد داریم وظیفه ما تبیین مسائل و آگاهی دادن به نسل جوان است، تا بدانند کشور قبل و بعد از پیروزی انقلاب چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارد، افزود: طلاب همیشه نسبت به آرمان‌های انقلاب وفادار بوده‌اند، که موضوع فوق یکی از افتخارات این قشر است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن ابراز خشنودی از اینکه حوزه‌های ما انقلابی هستند، اضافه کرد: اساتید باید برای تربیت طلاب انقلابی نهایت تلاش خود را بکنند.

 این مسوول با اظهار اینکه باید برای بازخوانی و مرور بیانیه گام دوم انقلاب به صورت جدی گام برداریم، اضافه کرد: رهبری در این بیانیه مطالبات، انتظارات، نقاط قوت و ضعف گذشته را به خوبی بیان کرده‌اند.

وی با اشاره به گوشه‌ای از بیانات رهبر انقلاب مبنی بر «جنگ نخواهد شد و مذاکره نیز نخواهد شد»، اضافه کرد: آمریکا قدرت راه انداختن جنگ علیه ایران اسلامی را ندارد، کما اینکه اگر چنین جراتی را داشت، به هیچ عنوان دریغ نمی‌کرد.

سرایی با اشاره به اینکه بالاترین نعمت الهی «امنیت» هست، آحاد مردم وجود و برکات آن را احساس می‌کنند، اضافه کرد: در مرزهای کشورمان دلاورمردان بزرگ برای حفظ امنیت کشور شبانه روز تلاش می‌کنند، به طوری که هیچ کشوری جرات تعدی به خاک میهن ما را ندارد.

سرایی ضمن ابراز تاسف از اینکه ساخت سریال برای شهید مهدی باکری به جایی نرسیده است، اضافه کرد: متاسفانه نسل جوان نسبت به این مرد بزرگ و حماسه‌ساز شناخت کافی ندارد، همین غفلت و نبود شناخت در ارتباط با شهدای روحانی نیز رخ داده است، حال آنکه در بین این انسان‌های وارسته طلبه‌های جوانی بودند که هدایت یک گردان را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/100/ب

ارسال نظرات