فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: پاداش جانبازان به طور قطع کمتر از شهدای گلگون کفن نظام اسلامی نخواهد بود.
کد خبر: ۹۱۴۲۹۵۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حبیب شهسواری ظهر امروز در آئین دیدار با جانباز بهروز حسینی، اظهار کرد: پاداش و اجری که جانبازان به خاطر ایثار، گذشت و فداکاری خود دریافت می‌کنند به طور قطع کمتر از شهدای گلگون کفن نظام اسلامی نخواهد بود.

وی افزود: جانبازان به رغم اینکه در هر نفس و هر لحظه درد جسمی زیادی را متحمل می‌شوند، ولی با این همه حتی برای یک لحظه در باورها و اندیشه‌های خود دچار لغزش نمی‌شوند و نسبت به راهی که رفته‌اند احساس پشیمانی نمی‌کنند.

این مسوول با بیان اینکه هر جانباز یک شهید زنده بوده و ملت بزرگ ایران اسلامی با مشاهده آنها به چرایی و چگونگی تامین امنیت ملی پی می‌برند، گفت: این آرامش و امنیتی که به دست آورده‌ایم، در سایه ایثار و فداکاری چنین مردان بزرگی حاصل شده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار داشت: هر لحظه از زندگی جانبازان به تعبیری تمرین و ممارست برای شهادت است و می‌توان این لحظه‌ها را برابر با اجر شهدا عنوان کرد.

شهسواری با بیان اینکه خانواده شهدا و جانبازان همچنین همسران، مادران و فرزندان این عزیزان حق بزرگی را بر گردن ملت ما دارند، گفت: با وجودی که سال‌ها از دفاع مقدس فاصله گرفته‌ایم، ولی خانواده این عزیزان همچنان رنج پرستاری از جانبازان را تحمل می‌کنند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در بخش پایانی سخنان خود با اظهار اینکه در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان قرار گرفته‌ایم و روز جهانی قدس را در پیش‌روی خودمان داریم، ادامه داد: همه ملت بزرگ ایران زن، مرد، فرهنگی، کسبه و ... در کنار یکدیگر برای برپایی باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پیدا می‌کنند و شعارهای ضداستکباری سر می‌دهند.

انتهای پیام

ارسال نظرات