خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بوکان:

ملت بزرگ ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور چشمگیری خواهند داشت

فرمانده سپاه بوکان گفت: روز قدس به معنای واقعی کلمه نماد وحدت مسلمانان در اقصی نقاط جهان است.
کد خبر: ۹۱۴۲۹۴۶
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، حسین جمشیدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه شهید آذین پوربوکان، اظهار کرد: روز جهانی قدس به معنای واقعی کلمه نماد وحدت و هم افزایی مسلمانان در مناطق مختلف جهان است، به طوری که در راهپیمایی این روز بزرگ نیز حضورحداکثری خواهیم داشت.

وی با اشاره به نزدیک شدن روز قدس، اضافه کرد: روز قدس را باید روز وحدت مظلومان در مقابل ظالمان جهان دانست و برای نکوداشت این روز به صورت جدی گام برداشت، چرا که به این واسطه می‌توان تا اندازه زیادی مشکلات موجود در جامعه اسلامی را برطرف کرد.

این مسوول ضمن اشاره به اینکه روز جهانی قدس یکی از مهم‌ترین یادگارهای حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود، اضافه کرد: بنابراین باید اندیشه‌ها و آرمان‌های بلند حضرت امام را زنده نگه داشت و دلایل نامگذاری چنین روزی به صورت دقیق بازخوانی کرد چه بسا از این راه زمینه برای جامه عمل پواندن به اندیشه‌های ایشان فراهم شود.

فرمانده سپاه بوکان همچنین به فرا رسیدن سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) نیز اشاره کرد و گفت:  حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تنها شخصیتی بودند که پس از ۱۴۰۰ سال دوباره اسلام حقیقی را احیا کردند بنابراین باید برای شناساندن ایشان به نسل جدید تلاش شود.

جمشیدی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در دورانی که ظلم و استبداد همه عالم از جمله ایران را فرا گرفته بود و بلوک شرق و غرب حاکمیت و سیاست جهان را به دست گرفته بودند و جایی برای نفس کشیدن نبود، نهضت اسلامی را پایه گذاری کردند و نظام نوپای اسلامی را شکل دادند، ادامه داد: بنابراین باید برای عملیاتی کردن دستورات ناب دین مبین اسلام تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: انقلاب مبتنی بر مبانی اسلامی است و اندیشه‌های امام خمینی(ره) نیز در راستای باورهای اسلامی بود؛ عده‌ای در ابتدای شکل‌گیری انقلاب با هدف بهره برداری از آن به نفع خود، در کنار امام(ره) قرار گرفتند ولی بعدها از قطار انقلاب پیاده شدند.

فرمانده سپاه بوکان ویژگی‌های مدیریتی حضرت امام را مورد اشاره قرار داد و افزود: یک فرمانده و مدیر زمانی می‌تواند در مسئولیت خود موفق باشد که در جذب سرمایه و نیروی انسانی نهایت تلاش و دقت کافی را داشته باشد و بعد تعامل سازنده با اهالی منطقه و حوزه مدیریتی خود برقرار کند.

وی در سخنانی با اشاره به مناسبت‌های خرداد ماه، از فتح خرمشهر به عنوان یکی از تاریخی‌ترین روزهای ایران نام برد و گفت:  متاسفانه طی چند صد سال گذشته به علت بی‌کفایتی شاهان ایرانی هر روز شاهد کوچک‌تر شدن  مرزهای کشورمان بودیم، اما در 8 سال جنگ تحمیلی یک وجب از خاک کشور از دست نرفت.

جمشیدی عنوان کرد: فتح خرمشهر در اثر از خود گذشتگی جوانان ایرانی صورت گرفت، بنابراین ما به عنوان کارگزاران نظام اسلامی باید شهدا، جانبازان و ایثارگران را در برهه‌های مختلف برای خودمان الگو قرار دهیم، تا از این رهگذر کشورمان در مقابل آسیب‌ها و تهدیدات مختلف مقاوم باقی بماند.

انتهای پیام

ارسال نظرات